CoD Punkbuster kicked me PB INIT failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc jansen

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
ik speel graag Call of Duty online, maar nu kicked punkbuster mij na een halve minuut van de server door een PB INIT failure error, dan moest je allerlei dingen doen maar nix hielp. nu denk ik dat het komt omdat we sinds hij het niet doet ook een nieuwe draadloze internet verbinding hebben, en ik denk dat punkbuster mastersite niet goed met mijn poc kan communiceren door misschien een firewall ofzo, hoe weet ik als ik een firewall heb aanstaan en hoe kan ik die uit zetten want virussen krijg je toch wel ook als die aanstaat.

P.S. want punkbuster moet zichzelf automatisch updaten maar als je dan firewall hebt doet hij dat niet

groeten marc

En als je PunkBuster nu eens automatisch update?

Meestal wordt er bij je kick een URL gegeven. Anders even googlen want de site weet ik niet :).

Staan er niet ergens in je readme poorten die je open moet zetten?

automatisch werkt nie en handmatig heeft ook geen resultaat, maar heb je verstand van firewall want daar ligt het probleem waarschijnlijk dat de firewall dingn van punkbuster tegenhoudt

Nouja, verstand van firewall...
Ik weet niet welke je hebt.

Verder zoals ik al zei; is er niet ergens een readme waar staat dat er poorten open moeten?

ik weet er echt nix vanaf is een firewall niet een software gedoe, maar in iedergeval hoe moet ik poorten open zetten of ho zet ikbeveiliging uit en CoD heeft poort 28960 maar ik heb verstand van pc op spelletjes gebied enzo maar echt nix van firewalls of zo dus graag makkelijke taal hèhèhèhè:thumb:

en nee nix over readme gezien

Laatst bewerkt:
Probeer eens gewoon een paar keer in te loggen, normaal gesproken update PB zichzelf het kan alleen soms wat meer tijd kosten.............

Do I have to re-configure my firewall or proxy to use PunkBuster?

In general, if a connection can play the Game online successfully without PunkBuster, then there will be no need to make any changes to a firewall or proxy that may be in use when PunkBuster is Installed and Enabled. PunkBuster communicates over the Internet (and in LAN environments) using the same network channels created and used by the Game, and therefore requires no changes. Servers running with PunkBuster enabled should have UDP ports 24300-24399 open for PunkBuster to be able to operate to its fullest abilities.

Te vinden op de site van PB FAQ

http://www.evenbalance.com/index.php?page=faq-cod.php

Als het auto-updaten niet lukt....

Om met de hand PB te updaten kijk op
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-cod.php

Het uitzetten van de firewall is af te raden, ook met firewall update PB zichzelf.

snappen jullie nou nix dan?? !!!!!!~!!:evil:

dat is het probleem iets op mijn pc houd punkbuster tegen om hem up te daten nu denk ik dus datr dat een firewall is maar ik zou niet weten welke, hoe kom ik dat te weten??

en dat manual upodsaten heb ik gedaan alles goed gedfaan maar iets houd het tegen!!

We proberen met de beste bedoelingen om jou te helpen met je probleem, het is tenslotte jouw probleem, niet de onze, als je zo reageert zoek je het zelf maar uit!!

Geplaatst door marc jansen
snappen jullie nou nix dan?? !!!!!!~!!:evil:

dat is het probleem iets op mijn pc houd punkbuster tegen om hem up te daten nu denk ik dus datr dat een firewall is maar ik zou niet weten welke, hoe kom ik dat te weten??

en dat manual upodsaten heb ik gedaan alles goed gedfaan maar iets houd het tegen!!

Voor de vierde keer ondertussen. We kunnen je niet helpen als jij ons niet verteld welke firewall je hebt.
Ik vind het overigens wat frapant dat je weet / vermoed dat het een FW probleem is terwijl je niet weet welke je hebt.
Meestal staat er wel een icoontje rechtsonderin.

Geplaatst door Admin_Frisian
We proberen met de beste bedoelingen om jou te helpen met je probleem, het is tenslotte jouw probleem, niet de onze, als je zo reageert zoek je het zelf maar uit!!

Uuhm?

ja ok, maar ik weet niet wat firewall is maar wel dat die internet rotzooi niet doorlaat, maar waarschijnlijk heb ik het dus niet dan?? maar sorry maar ik ben redelijk chagrijnig erover want ik heb gewoon de originele CoD gehaal nix fout gedaan, en nu doet de key het niet en nu met de nieuwe bverbinding kan ik geeneens meer online spelen en daar baal ik van, maar het probleem is dus dat punkbuster zichzelf niet kan updaten, en ik heb het manual geprobeerd maar dan doet hij het nog niet en ik heb het wel 10 keer opnieuw gedaan zonder resultaat, dus houd iets anders het teen hoeft niet firewall te zijn maar ik heb er geen verstand van dus weten jullie wat het kan zijn, en bedankt voor dfe snelle replies

Zou je het erg vinden om ook punten en hoofdletters te gebruiken? Dan leest wel zo fijn.

Verder bedrijp ik dus dat je zelf geen firewall hebt geïnstalleerd? Heb je Win XP?

En waarom lukt manueel updaten niet? Als ik PB van AAO update moet ik een paar bestanden downloaden via IE en in een directory plaatsen. Dat is alles.

ja, ok sorry, iuk heb win xp en manaul updaten heb ik gedaan al paar keer maar heeft geen resultaat. En ik doe het in de goeie directory.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan