CoD:UO > error :2 sound files are missing or in bad format

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
66
Hallo ,,

ik heb een probleem met call of duty united offensive ( uitbreiding van CoD ) onder het installeren is de muziek zeer slecht, in het hoofdmenu is de ene helft van het scherm call of duty en de andere helft call of duty united offensive, druk ik op : play game gaat hij het eerste level van call of duty laden en niet het eerste level van united offensive ( uitbreiding ) onder het laden valt hij wqeg en zegt hij : 2 sound files are missing or in bad format. wat kan ik hiertegen doen , het spel is uit de winkel dus origineel en niet gekopieerd. Dus zou iemand me aub willen helpen ?

alvast bedankt :thumb:
 
Spel al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Eventueel je geluidskaart driver verwijderen en opnieuw installeren.
 
Dit duidt vaak op een slecht geïnstalleerd bestand.
Heb je al geprobeerd CoD UO opnieuw te installeren?

Is de gewonen CoD origineel?
Heb je hier nooit problemen mee gehad?
 
Verwijder het spel es via Configuratiescherm-Software en start de pc opnieuw op. Nu het spel opnieuw installeren.

Je vraag staat ook in de verkeerde sectie.

Deze hoort in Spellen > Spel werkt niet

-mod ingelicht-
 
Ja het spel is origineel ( CoD ) eerst had ik hem gekopieerd , dus ik dacht ,,, oohw ,,, dan zal het wel daaraan liggen dat CoD:UO het niet doet. Dus ik gisteren naar de winkel geweest het originele spel gekocht en wat blijkt hij blijft precies hetzelfde dus het heeft eigenlijk niet geholpen,,,, maar leg me eens uit hoe kan ik hem het beste verwijderen en dan weer installeren zodat hij het WEL doet ? Hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt :D

P.S. als iemand MSN heeft kan die iemand me toevoegen ,, dat gaat misschien wat makkelijker.

-removed-
PM-en is ook makkelijk. (private message)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou verstandig zijn om je emailadres te verwijderen, tenzij je vervent liefhebber van spam bent :evil:

Controleer even de volgende punten:

- Heb je de laatste directx geïnstalleerd?
- Heb je de laatste audio- en videodrivers geïnstalleerd en voor installatie eerst de oude verwijderd?

Heb je je pc gescand op spyware/virussen?

Downoad eens ccleaner: http://www.ccleaner.com/ en maak je pc eens schoon (let op: cookies bevatten ook wachtwoorden voor fora zoals helpmij, dus die moet je bij het eerstvolgende bezoek na verwijdering opnieuw invoeren)

Is de boel een beetje gedefragmenteerd?

En de tegenvraag: waar heb je CoD vandaan gehaald? Ik zoek me een ongeluk en niemand heeft em meer, dus kan ik niet (legaal) online spelen.
 
Sarf heeft direct CoD besteld... stom stom stom, geen moment aan gedacht
 
dat die 2 slechte muziek bestanden erinzitten kan komen omdat er krassen op de cd zit en je het spel in een niet zo snelle cd/dvd speler
dat probleem heb ik ook gehad hij installeerde hem fout als ik hem in de dvd/cd speler installeerde en goe als ik hem in de cd speler installeerde:D
 
Geplaatst door jgroteb
dat die 2 slechte muziek bestanden erinzitten kan komen omdat er krassen op de cd zit en je het spel in een niet zo snelle cd/dvd speler
dat probleem heb ik ook gehad hij installeerde hem fout als ik hem in de dvd/cd speler installeerde en goe als ik hem in de cd speler installeerde:D
Het zou mooi zijn als dit de oplossing zou zijn.
Je leest er veel over en een hapklare oplossing ben ik nog niet tegen gekomen.
 
wees er maar blij om ik heb er lang over gedaan voordat ik het wist, het is gewoon te simpel om het snekl te weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan