cod uo server setup met awe2.0 mod

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackRaven

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2003
ik zit met een probleem met het draaien van awemod bij coduo, ik krijg het ding niet aan de gang en naar mijn idee vergeet ik wat maar kan er niet achterkomen.
heb de nieuwe 2.0 versie gedownload en een aantal dingen aangepast, en opgeslagen in games/callofduty/aweuo , hier staan ook de andere benodigde files voor awe in.
in de cfg files kwam ik er achter dat ik het volgende achter mijn exe file moest plaatsen :+set fs_game aweuo +set dedicated 2 +exec myserver.cfg +map_rotate, zo gezegd zo gedaan, server gestart, en ik kom gewoon in mijn hoofdmenu van coduo.....:confused: vanafhier kan ik wel een server starten, en die is ook wel speelbaar, maar is niet helemaal wat ik in gedachten had.

kan iemand mij vertellen wat ik nog meer moet instellen, aanpassen of veranderen zodat ik de nieuwe mod kan draaien op mijn server

thnx BlackRaven

Geplaatst door BlackRaven

in de cfg files kwam ik er achter dat ik het volgende achter mijn exe file moest plaatsen :+set fs_game aweuo +set dedicated 2 +exec myserver.cfg +map_rotate, zo gezegd zo gedaan.......
Ik denk dat je alles wel goed hebt gedaan alleen maak even en snelkoppeling van je exe bestand en zet bovenstaande instructie achter het doel .
Dan moet het goed komen.
Zeer vette mod trouwens AWE :thumb: :thumb:

awe mod

owkee ik ga het gelijk proberen.

En het is idd en hele vette mod :thumb: :thumb:

thnx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan