COD1 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkbullet

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Ik heb al een tijdje call of duty 1, maar als ik het speel en wil schieten loopt me spel vast.
Volgens mij komt het omdat ik in ~ een code heb ingetypt. het was iets met ''mouse'' .
Weet iemand hoe ik weer verder kan spelen zonder dat het vastloopt? ik heb het al een paar keer gedeinstalleerd. maar toen kreeg ik weer hetzelfde.

Alvast bedank:thumb:

Volgens mij komt het omdat ik in ~ een code heb ingetypt. het was iets met ''mouse'' .
Het wordt een beetje koffiedik kijken op deze manier manier, maar heb je tijden de deïnstallatie ook de gehele Call of Duty map verwijderd?
Dan is namelijk ook je gehele config bestand verwijderd, dus ook je mouse-ding-instelling.

Het wordt een beetje koffiedik kijken op deze manier manier, maar heb je tijden de deïnstallatie ook de gehele Call of Duty map verwijderd?
Dan is namelijk ook je gehele config bestand verwijderd, dus ook je mouse-ding-instelling.

Ik denk het wel. Ik heb alleen bij software programma's wijzigen en verwijder call of duty verwijderd. Verder niks. Na het verwijderen kan ik niks meer terug vinden van call of duty. En waar kan je je mouse-ding-instelling verwijderen?

Na het verwijderen kan ik niks meer terug vinden van call of duty.
Dan neem ik aan dat je spel na herinstall weer op default staat.
Het zal dan waarschijnlijk ook niet aan die instelling liggen.

Al de laatste drivers van muis/videokaart enz geprobeerd?
Verder geen virussen/malware?

Op de site van de fabrikant.
Daar zijn ze over het algemeen te vinden.

Nee, ik bedoel de drivers van de videokaart of muis.
Wat voor merk dat is geef je niet aan, maar kijk eens op die site.

Nee, ik bedoel de drivers van de videokaart of muis.
Wat voor merk dat is geef je niet aan, maar kijk eens op die site.

Ooh, maar aan dat zal het denk ik niet liggen, want ik heb pas een nieuwe videokaart.
Ik heb in ~ geloof ik een soort virus ingetypt. Daar ligt het aan. Weet jij hoe je dat weer goed kan maken?:confused:

Ooh, maar aan dat zal het denk ik niet liggen, want ik heb pas een nieuwe videokaart.
Ik heb in ~ geloof ik een soort virus ingetypt. Daar ligt het aan. Weet jij hoe je dat weer goed kan maken?:confused:

Een nieuwe videokaart kan ook nieuwe updates hebben. Probeer dat dus toch maar (op de site van de fabrikant van de kaart). Daarnaast is het ook mogelijk dat je een patch voor het spel zelf moet installeren (op de site van het spel)

Dat je een virus hebt ingetypt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Dat je een virus hebt ingetypt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Ik dank dat ik dat wel heb gedaan. Want precies toen ik dat had ingetypt en ging schieten gebeurde dat. Je moest 2 codes intypen. De eerste dan enter en dan de tweede. Ik had dat gedaan omdat ik iemand geloofde die zij als je dat doet je een wallhack krijgt.
Maar nu doet me hele spel het niet meer:(. En als het dat toch niet is, waar kan je de site van de fabrikant dan vinden?

Ohja, ik was nog vergeten te zeggen dat het alleen met multiplayer gebeurd en niet met singleplayer (die loopt nog gewoon goed)

Kun je je nog herinneren wat voor code dit was?

Overigens lijkt het mij ook sterk dat het daar aan ligt hoor. :)

Ik weet hem niet echt meer. Het was een tijdje geleden dat ik het had gedaan.
Ik weet nog wel dat het iets met ''mouse'' was en misschien was het ook iets met ''ball''. Echt een vreemde code was het. Hopelijk heb je hier wat aan:)

Komt mij niet bekend voor. Maar zoals ik al eerder zei, als je reeds de game gedeïnstalleerd hebt, en daarbij ook de map Cod, zijn al je config settings verwijderd. Dus zal ook deze setting weg zijn.
Alles staat na herinstall weer op default.

@ Frisian

Kan het zijn dat er door die code gedonder is ontstaan in de beveiliging van het online spelen en dat daarom het spel alleen in multiplayer vastloopt? Iets met PB ofzo? Want ik heb eens even gezocht op Scams en dergelijke bij COD, maar kon niets vinden wat hier op lijkt.

Nee lijkt mij niet.
Het enige wat je kunt veranderen is een bepaalde waarde in de console.
Als je het spel deïnstalleert met de daarbij horende mappen, zal na herinstall alles weer op default staan. Inc. PunkBuster.

Cvars veranderen in de console veranderd niets in het register of wat dan ook, daarom zul je de oorzaak ook ergens anders moeten zoeken naar mijn idee.

@ Frisian

Kan het zijn dat er door die code gedonder is ontstaan in de beveiliging van het online spelen en dat daarom het spel alleen in multiplayer vastloopt? Iets met PB ofzo? Want ik heb eens even gezocht op Scams en dergelijke bij COD, maar kon niets vinden wat hier op lijkt.

Ook in maps waar geen PB in zit loopt het spel vast als ik schiet.
het lukt wel om andere online games te spelen. Echt vreemd:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan