COD2 Client Download Sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy3338

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik heb een probleem met mijn server van Call Of Duty 2. Waneer er bij mij een client probeert te downloaden gaat de snelheid nooit hoger dan 12 kb/s. Ik heb toch echt een upload van 240 kb/s. Wanneer mijn server aanstaat heb ik nog 220 kb/s tot mijn beschikking. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de mensen die naar mijn server connecten op hoge snelheid kunnen downloaden.

Ik kan ook de files die ze dan moeten downloaden op Internet zetten, alleen ik weet niet hoe je dat dan moet instellen dat er gedownload wordt vanaf die site wanneer iemand connect.

Ik heb nu de client geredirected naar mijn FTP, dat ze daar vandaan downloaden, maar dan komt hij niet boven de 40 kb/s. Wat doe ik hieraan?

Hoe dat met je upload zit weet ik niet, dat je FTP connectie ook traag is duidt op de verbinding vanaf je pc of router/modem.
Of heb je de FTP-redirect gebruikt bij CoD? Dan zal CoD de upload regelen.
Je kunt in het config ook set sv_maxRate "25000" zetten, al is dit niet de bedoeling, deze instructie is namelijk bedoeld om de bandbreedte te verdelen onder de clienten en of je daar echt de upload mee opkrikt weet ik niet.
Vanaf de server dowloaden is zo-ie-zo vervelend want het zorgt vaak voor lag.

Voor de rest zou ik downloaden vanaf internet gebruiken, http-redirect noemt men dat en meer over dit onderwerp en hoe dit in te stellen lees je onder anderen hier.

Maxrate heb ik niet ingesteld. Mijn FTP connectie is gewoon snel wanneer ze vanaf FlashFXP of internet explorer joinen. Wanneer ik hem op het internet upload gaat hij alsnog maar maximaal 80 kb/s (FTP gaat nu ook op die snelheid). Zou het kunnen komen dat mijn server iets vertraagt bij de clients?

Wanneer je http-redirect ingeschakeld hebt en de snelheid blijft bij die 80kbps dan ligt het aan de cliënt of de webruimte waar vandaan gedownload wordt.
De server verwijst gewoon door, die regelt de externe verbinding niet.

Hmm, beetje vreemd, tsja dan maar op een server die al online staan bij anderen? of een andere game, in ieder geval bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan