COD2 Doet raarrrrr

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepmans

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
als ik de dvd opstart loopt alles op rolletjes totdat ik installeren aanklik
al in het begin krijg ik een scherm met : deze installatie is verboden door systeembeleid,neem kontakt op met de systeembeheerder wat ikzelf ben toch?
als ik het via autoload probeer krijg ik foutmelding 1324 terwijl er geen w.woord
vereist is ik ben al ingelogd als administrator.....HEEEEELP:confused:

cod2

N EE
Het is geen legale versie maar een kopie.maar hij deed het eerst wel dat is het rrare
en in de foutmelding verbied het systeembeleid de installatie i.o.v de systeembeheerder
en dat ben ikzelf?
Maar ik koop me wel een origineel want dit duurd me allemaal veels te lang
bedankt iedereen tot gauw:thumb:

Ligt niet aan foute versie oid lijkt mij,

misschien heb je iets van een virus, had ik laatst ook, had geen rechten meer over mijn eigen pc:shocked:

Toen effe zon hijack dingetje gedownload(als je niet weet wat ik bedoel heb je waarschijnlijk ook niks aan deze reactie:p), daarna wat waardes in register veranderd en toen was alles weer koek en ei,

Een '' hijack-dingetje '', nee niet echt duidelijk.

Als je wil, kan je even dit volgen, om te kijken of het aan een ongewenste gast ligt:

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.
2. Download en uitleg AdAware

3. Download en uitleg Spybot S&D

bedakt allemaal

bedankt v/d goede tips...

Maar ik heb een week geen internet en moet dus effe wachten met online aktiviteiten..
Ik gebruik avg sowiezo al maar niet met resident shield en ik denk dat ik je tips ga opvolgen.
hijack this heb ik zelf ook al eens gedownload en begin te snappen hoe je hem
moet gebruiken ....maar... ik ga over op vista en vraag me af of tie daar ook werkt maar dat zal wel.. volgende week meer over mijn avonturen met cod2 tot die tijd veel geluk met stukjes spek enzo laaaaaaaaaaaaaaaaaters gr. peepmans

bedankt allemaal

bedankt v/d goede tips...

Maar ik heb een week geen internet en moet dus effe wachten met online aktiviteiten..
Ik gebruik avg sowiezo al maar niet met resident shield en ik denk dat ik je tips ga opvolgen.
hijack this heb ik zelf ook al eens gedownload en begin te snappen hoe je hem
moet gebruiken ....maar... ik ga over op vista en vraag me af of tie daar ook werkt maar dat zal wel.. volgende week meer over mijn avonturen met cod2 tot die tijd veel geluk met stukjes spek enzo laaaaaaaaaaaaaaaaaters gr. peepmans

Oke, gebruik AVG Anti-Spyare, Spybot en Ad-Aware.

Maar ga alsjeblijft niet een beetje rommellen met Hijackthis.
Hijackthis is namelijk een heel krachtig tooltje, waarmee je, als je het goed gebruikt, veel spyware en virussen mee kan vinden, maar als je het fout gebruikt, kan het je hele systeem naar de knoppen brengen.

En er zal wel een speciale Vista versie komen van AVG Anti-Spyware.
Hijackthis doet het denk ik wel gewoon onder Vista, maar er zal wel een nieuwere versie van Hijackthis komen, voor Vista enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan