cod2 download server

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
he mensen ik heb een eigen call of duty 2 server en ik heb er wat mods op staan, het enige probleem is dat mensen die moeten downloaden als ze er op komen ik heb alleen wat trage hostjes gevonden en die meeste ondersteunde het .iwd bestand ook nog niet.

Wie kan mij helpen aan een goede host, het liefst gratis en een grootte bandbreedte en toch wel minimaal 100mb ruimte en dan ook ondersteuning voor .iwd bestanden.

En als het geen gratis host is dan liever niet duurder dan 5 euro..:) alvast bedankt.

Al je bestandjes kan je uploaden op MEGAUPLOAD.com

kunnen ze gezellig van te voren al je bestandjes downloaden, met de links van megaupload, en dan cod2en maar!

kan ik ook die megaupload gebruiken voor ingame download...??

Nee, dat gaat alleen maar met http-redirect.
Je moet dus een http-adres hebben, ftp zou ook nog kunnen als je die hebt.
En wat gratis betreft, gratis is vaak traag en met data limit, daar zit je in dit geval zo overheen.
Probeer het eens met je webruimte die je krijgt van je internet service provider, meestal is dit maar 50MB maar dan heb je wel een goede en snelle verbinding.

Als je al een webruimte van je provider krijgt dan hé!
Inderdaad kan je met megaupload geen dingen downloaden in-game... En de meeste gratis hosts zijn er niet zo blij mee als je het als server gebruikt i.p.v. webhost, en hebben ervoor gezorgt dat je niet direct bestanden door kan linken met een directe link en dan meteen downloaden. (probeer maar eens een afbeelding van bijv. freewebs op je gewone website te zetten zonder hem zelf te hosten)

cod2 download server Reageer op vraag

als je een website nodig hebt zodat andere de mapen ofweet ikveel wat te laten downloaden moet hebbe met veel mb's weet ik wel een snele (wel half duits)
funpic.org
2,5gb is toch wel genoeg?:thumb:
je moet wel een ftp programa gebruiken om het op het web te krijgen.
ik weet niet of dit een oplossing is, maar je weet maar nooit mischien is deze site goed zat voor jou.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan