Cod2 Eigen server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draudemas

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hey, ik heb al een tijdje cod2 en ook al iets van 3-4 maanden een eigen server voor mijn eigen clan. De clan was dood en ik gebruikte hem niet meer. Nu wilk ik hem weer gebruiken maar doet het externe ip het niet meer. Ik had alle poorten wel geforward en vroeger deed ie het ook maar nu opeens niet meer :( kan iemand mij helpen aub. Ik heb een router en ik kan wel gwn via mijn interne ip connecten maar andere niet via mijn externe ip

Laatst bewerkt:
hij zegt ook dit:

Loading 'ui_mp/wm_quickmessage.menu'...
Loading 'ui_mp/scriptmenus/ping.menu'...
ERROR: sound alias file iw_multiplayer2.csv: duplicate alias 'ps_breathing_tired'
------- Game Initialization -------
gamename: Call of Duty 2
gamedate: May 1 2006

heeft dat er iets mee te maken??? of is dat gewoon iets anders :confused:

Hij geeft aan dat er ergens een dubbel csv-bestand aanwezig is, maar je gaf toch aan dat je via lan wél in de server kon komen?
Heb je de server nu lopend op niet?

Verder, check je extern ip-adres even op www.watismijnip.nl, dan weet je meteen wat je eigen ip-adres is.
Voor hetzelfde geld heb je een dynamisch adres, dat wil zeggen dat je om de zoveel tijd een ander adres krijgt toegewezen door je isp.
Als je wilt kan ik je server testen of hij zichtbaar is voor de buitenwereld, vermeld dan even je ip-adres op het forum.

Als ik de server aan doe en ik vul mijn "interne" ip in, dan zit ik er meteen in.

Mijn externe ip is: 212.187.48.225 en voor mijn server moest ik : 28960 er altijd achter doen anders werkt het niet dus: 212.187.48.225:28960. Wil je ook mijn interne ip adres weten? En test je gewoon of mijn ip er is, of als mijn server aan staat? Want als dat zo is moet je het even zeggen want dan doe ik hem wel aan. :cool:

Ik check de server gewoon met ASE, zeg maar wanneer je'm aan hebt staan.

Hey sorry dat ik zo lang n iet reageerde. Ik heb toevallig sinds kort een nieuwe router maar ik heb nog steeds het zelfde probleem :( . ik kan wel via mijn interne adress connecten, en andere mensen niet. Maar niet via mijn externe ip adress, en andere mensen ook niet. Ik heb een nieuw ip 62.195.147.20 moet ik daar dan :28960 achter zetten? Ook staat er bij de handleiding dat het gebruik maakt van uPnP waardoor het niet nodig is om te forwarden maar alsnog werkt het niet:confused: Dus wat moet ik nou doen??

De router heet: Netgear WPN824.

Ook staat er dit als ik de server heb opgestart: ERROR: sound alias file iw_multiplayer2.csv: duplicate alias 'ps_breathing_tired' . Misschien heeft dit er iets mee te maken.

Alvast bedankt...

Ik zou toch maar even de poorten forwarden, dat is hier te zien hoe dat moet.
De foutmelding in je console is niet belangrijk want je kunt toch gewoon spelen over je eigen netwerk.
Misschien heb je nog een mod in je main map zitten die een beetje dwars zit? Zorg er in ieder geval voor dat je main/Cod2 map origineel is, en er geen mappen/iwd-bestanden aanwezig zijn van andere servers.

ok dank je, dat doe ik vanavond wel want ik moet nu naar met tante Geertruida :confused:

Hey...

Ik ga het vanavond niet meer doen want me ouders komen pas laat thuis.
Ik wil echt de serve ronline hebben, want ik heb sinds eeen paar dagen weer een clan me een paar vrienden. Niet dat ik geen server wil betalen maar als de clan na een week al dood is heb ik er nix meer aan:confused:

FF wat reclame:p Heb je interresse om de clan te joinen... add kriekie op xfire...;)

Hey...

Ik ga het vanavond niet meer doen want me ouders komen pas laat thuis.
Ik wil echt de serve ronline hebben, want ik heb sinds eeen paar dagen weer een clan me een paar vrienden. Niet dat ik geen server wil betalen maar als de clan na een week al dood is heb ik er nix meer aan:confused:

FF wat reclame:p Heb je interresse om de clan te joinen... add kriekie op xfire...;)

Nee dank je, ik zit al bij de Helpmij-clan. ;)
Geef maar een gil als het niet helemaal lukt.

Ik heb het gedaan, de router geforward maar het werkt nog steeds niet:confused:
Misschien heb ik het verkdeerde "static ip"ingevult maar ik alles precies gedaan zoals ze zeiden... Ik weet echt niet wat het is, ik heb ook al CoD toegestaan via de firewall enzo...:( Weet iemand misschien waarom het niet lukt..

Grtz Sam

Sry dat ik 2 x achter elkaar reageer maar kan je missgien ook ergens zien wat je poort is bv 28960 want als ik mn axterne ip adres deo met 62.195.147.20:28960 doet ie het niet... moet het misschien emt een andere poort?

Heb je bij "Portforwarding" in je router, het goede interne ip-adres ingevuld?
Daar wordt het interne ip-adres mee bedoeld van de pc waarop je CoD-server draait.
Om achter dit ip te komen, typ dan ipconfig in, in Opdrachtprompt, te vinden onder het startmenu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan