COD2 Graphics kunnen niet worden veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
hoi

als ik de resolutie van Call of Duty 2 (COD2) wil veranderen dan lukt dat niet!
het is neit alleen de resolutie maar ook andere dingen maakt niet uit wat!
als ik bijvoorbeeld resolutie probeer te veranderen dan krijg ik de volgende foutmelding:

206572002.jpg

en er wordt gelijk een soort readme van cod2 over directx geopend daarin staat dat ik start en dan uitvoeren en dan drdiax of so moet typen en dan kijken bij beeldscherm of alles ingeschakeld is en bij beeldschermeigenschappen kijken of hardwareversnelling op maximaal staat en dat is bij mij WEL zo. directx die op het cd van cod2 te vinden is kan ik niet instaleren want dan zegt hij dat ik al directx (9c) heb. en vorig jaar toen ik nog veel COD2 speelde deed hij het nog goed en had ik dit probleem niet.

kan iemand mij helpen?

alvast bednakt :thumb:

dan blijk ik ff schuldig

wellicht dat er iemand andes nog komt voor je

suc6

Verwijder anders is heel direct x, en download hem dan opnieuw(kan op microsoft site), en kijk is wat je dan doet, kan ook zijn, maar dat weet ik niet want weet je specs niet :p, dat je videokaart(drivers) veroudert zijn

Verwijder anders is heel direct x, en download hem dan opnieuw(kan op microsoft site), en kijk is wat je dan doet, kan ook zijn, maar dat weet ik niet want weet je specs niet :p, dat je videokaart(drivers) veroudert zijn

drivers zijn niet verouderd want ik heb op de website van mijn pc de update gedownload!
maar hij doet het nog niet! en vorig jaar deed hij het wel met dezelfde videokaart en drivers :(

maar hoe moet ik DirectX verwijderen?

drivers zijn niet verouderd want ik heb op de website van mijn pc de update gedownload!
maar hij doet het nog niet! en vorig jaar deed hij het wel met dezelfde videokaart en drivers :(

maar hoe moet ik DirectX verwijderen?

goeie vraag :p,

Heb even wat gegoogled, en hier heb ik wat,

http://ask-leo.com/c000337.html

Ik weet niet of dit betrouwbaar is dus let op wat je doet !!!!

goeie vraag :p,

Heb even wat gegoogled, en hier heb ik wat,

http://ask-leo.com/c000337.html

Ik weet niet of dit betrouwbaar is dus let op wat je doet !!!!

ik heb directx verwijderd en opnieuw instaleren lukt niet! :(
ik denk dat ik eerst directx 8.0 a nodig heb en daarna directx 9.0 a
en dan pas kan ik directx 9.0 c instaleren. directx 8 is nu geinstalleerd maar ik kan directx 9 niet vinden. en als ik directx 9.0 c wil instaleren dan moet ik allemaal van die directx rollback programmas gebruiken en dna kan ik via de originele windows cd directx opnieuw instaleren maar die programmas zijn niet gratis :S:S:(

ik heb directx verwijderd en opnieuw instaleren lukt niet! :(
ik denk dat ik eerst directx 8.0 a nodig heb en daarna directx 9.0 a
en dan pas kan ik directx 9.0 c instaleren. directx 8 is nu geinstalleerd maar ik kan directx 9 niet vinden. en als ik directx 9.0 c wil instaleren dan moet ik allemaal van die directx rollback programmas gebruiken en dna kan ik via de originele windows cd directx opnieuw instaleren maar die programmas zijn niet gratis :S:S:(

Op de site van microsoft kan je direct x vinden, en naar mijn weten hoef je geen directx 8 te hebben om 9 te kunnen te installeren

Op de site van microsoft kan je direct x vinden, en naar mijn weten hoef je geen directx 8 te hebben om 9 te kunnen te installeren

ja maar ik kan directx 9 niet instaleren
ik krijg gelijk een foutmelding als ik hem probeer te isntaleren

Ik weet niet of je deze al hebt geprobeerd, maar dit is de volledige versie van direct x,

http://www.microsoft.com/downloads/...20-bfbb-4799-9908-d418cdeac197&DisplayLang=nl

Laat weten of het is gelukt:thumb:

nee hij doet het niet :(
ik krijg geen foutmelding maar hij doet egt helemaal niks als ik probeer te instaleren ik krijg dat schermpje van ik ga akkoord en zo en als ik op instalerne klik staat er gelijk installatie voltooid. maar als naar dxdiag ga dan staat er bij version not found!

instaleer cod 2 opnnieuw dan zal die moeten werken
ik had dit probleem ook naa het reinstaleeren deed hij het weer

instaleer cod 2 opnnieuw dan zal die moeten werken
ik had dit probleem ook naa het reinstaleeren deed hij het weer

heb ik al zo vaak gedaan maar het lukte niet
maar ja ik ga zo mijn windows opnieuw instaleren! :P
dan zal hij het wel moeten doen :D:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan