Cod2 / Lagg-Stotteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyline

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Hallo,
ik heb een soort van probleem. als ik call of duty 2 online speel heb ik enorme lagg ( stotteren en traagheid ) ik beweeg wel maar het speelt gewoon niet lekker om voor 10meter lopen 2 minuten bezig te zijn en dan al ondertussen 3 keer te zijn doodgeschoten.
dus hoe kan dit? ik heb windows vista draaien.. is dat een probleem? als ik bij de status van mn internet kijk geeft ie 100Mb per sec. aan maar ik weet dat je dit niet haalt maar het moet toch wel genoeg zijn om normaal te spelen? ook heb ik downloads en andere programma's uit. en ik schakel zelfs de andere computer ook uit. ( die draait windows xp en heeft het zelfde probleem maar die staat stapvol met bende die ik nog een keer moet verwijderen) ook is het dan waarschijnljik niet zo slim om cod4 te gaan kopen als cod2 niet eens normaal draait :o
Dankje

wat zijn de specificaties van je pc?

ik ben aan het zoeken naar watvoor videokaart ik heb
maar ik heb een HP S7730 Pentium M 1,60 Ghz , Ram geheugen 1023MB en een 32bit besturing.
dat stond onder configuratie scherm --> Systeem

ga ff naar www.canirunit.com en selecteer daar cod2 dan test dat programmatje of je pc cod2 trekt?
welke andere spellen speel je er nog meer op?

ga ff naar www.canirunit.com en selecteer daar cod2 dan test dat programmatje of je pc cod2 trekt?
welke andere spellen speel je er nog meer op?

das wel een handig programma!:thumb:
ik heb zelfs meer dan recommend dus hij moet het gewoon kunnen trekken.
ik speel verder niet echt andere spellen meer MSN, Hyves en muziek downloaden/luisteren
(muziek map bevat 2 films en heeft totale grote van 4,53GB)
er staat nog wel age of empires 2 op geinstalleerd.

Tijdens het spelen van CoD 2 duw dan eens op de Tab knop. En kijk eens hoe hoog je ping is. En vertel dat dan hier even.

ik ben aan het zoeken naar watvoor videokaart ik heb
maar ik heb een HP S7730 Pentium M 1,60 Ghz , Ram geheugen 1023MB en een 32bit besturing.
dat stond onder configuratie scherm --> Systeem

Ok, dat is wel min. denk ik, maar het zou moeten kunnen, ik ben wel benieuwd naar je video-kaart, dat staat er als het goed is bij, bij canirunit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan