COD2 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

the squaler

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Ik heb ook probleem met mijn C2D e6300 @ 2170 en cod2 als hij level soms laad als ik online speelt loopt hij vast of als het logo laadt van activision. Dit is best irritant zijn oplossingen voor.
ik heb xp home al 2x op nieuw geinstalleerd en cod al een keer of 5 maar nog niet de affinteit veranderd ga ik eens proberen.

Laatst bewerkt:
Ik heb je een eigen topic gegeven, da's wat handiger dan dat er twee discussies door elkaar gaan lopen :)

oh ok.
Maar hij loopt nog steeds spontaan vast ik word er ziek van of als ik een server in wil hup zwart beeld of als er een level geladen word blijft hij gewoon hangen.

Zie mijn sig voor systeem.
Maar cpu draait op 2170.00 @ 1.3 volt

even handmatig punkbuster updaten. op de site punkbuster.com is te lezen hoe.

DeeDs:thumb:

1 opgelost volgend probleem

Punkbuster geupdate en AA uitgezet en hij lijkt nu niet meer vast te lopen :thumb:

maar een andere vraag waarneer ik een server maak krijg ik de console voorgeschoteld maar ik denk dus oh server is klaar en vindbaar in de lijst maar mooi niet.
Dus hoe maak ik een server

Tnx guys

Je kan met COD2 (ook niet met 1 en UO) geen eigen servers draaien. Het klinkt krom wanneer je die knoppen ziet, maar het werkt niet voor het gewone internet.
Het is bedoeld om via LAN tegen elkaar te spelen.
Wel kan je via programma-tjes als Hamachi een eigen 'virtueel' LAN opbouwen, waarbij de PC-s niet in LAN config staan. Zo kan je wel een server draaien en met maten spelen.
Met COD2 heb ik dit niet werkend gekregen, wel met UO.
Toen draaide ik mn eigen UO server, met een man of 6, perfect lag-vrij. Er zijn dus wel trukjes voor, al weetik niet of er hier over progjes als Hamachi uitgebreid gesproken mag worden.

Op zich moet het wel kunnen wat TS bedoeld, alleen is het de simpelste manier van server draaien (ik bedoel dan wél met legale cd-key).
Je draait het beste een dedicated server (want zo heet zo'n console) op deze manier.
the squaler zei:
maar ik denk dus oh server is klaar en vindbaar in de lijst maar mooi niet.
Had je in die lijst ook de Lan-optie aan staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan