Cod2 Mod probleem,

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvisje

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
Hallo,
Ik heb een probleem, ik heb call of duty 2 geinstalleerd en deze gekopieerd naar een map Cod2 in program files op de C schijf. (C:/Program Files/Cod2). Hierin heb ik alle mods verwijderd.
Dat ging goed, als ik een gemodde server inga dan download hij de maps en evt. de mods. Het probleem is dat ik die nergens meer kan terugvinden.
Dus niet in de C:/Program Files/Cod2/Main map en ook niet in appdata etc.
Waar kunnen deze maps en mods gebleven zijn? Ik weet namelijk dat ze erop staan want als ik een dedicated server start, start hij die met een mod, en als ik van een andere pc in het spel wil moet ik eerst alle maps downloaden. Waarvan ik dus niet weet waar ze staan op mijn pc/server.

Wie kan mij helpen want ik weet het niet meer.
Als cod2 mods of maps download plaatst hij die normaliter toch in de Main map?
Ik heb ook al bij mapopties verborgen bestanden weergeven gedaan geen resultaat.

Hoi.

De mods in CoD2 zitten als het goed is in een sub-map van Main.
Een serveradmin die minder kundig is zal de bestanden zo in Main plaatsen. Die mod die moet er dus echt wel zijn.
Maps zitten gewoon in de map Main inderdaad.
Misschien kun je even een screenshotje maken van je CoD2 directory?

Ik snap niet waarom ik ze niet kan bekijken, ze zijn er echt maar windows verkenner ziet ze niet.
Ze zijn er wel degelijk dat weet ik ook cker, maar ik heb echt serieus elk mapje bekeken. Een screenshot heb je niet zoveel aan omdat je niets ziet.

Maar..Let op
Ik kan ze wel zien als ik iets download maakt niet uit wat in internet explorer en dan het bijvoorbeeld wil opslaan in de Cod2 map dan zie ik alle mods staan plus alle mappen. Maar ik zie ze niet in Windows verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan