hallo, ik had gisteren een virus ontdekt op mijn computer. Het virus was een trojan horse. Ik kwam er pas achter toen ik gewoon eventjes cod2 wilde spelen. Ik starte het op en kreeg een foutmelding. Ik het probleem op internet opgezocht. Ik kwam erachter dat het een trojan was. Na wat hulp had ik na 1 uur het virus weg. Maar nu zit ik nog steed met het probleem dat mijn spel het niet doet. Er kwam ook iets bij te staan van visual studio. Iemand had dit probleem ook en had visual studio eraf gegooid en deed cod2 het weer. Bij mij werkte het echter niet. Bij mij word eerst het scherm zwart en daarna krijg ik mijn bureaublad weer te zien met: Cod2 werkt niet meer. Ik wil niet dat ik iets verkeerd doe dus ik vraag het jullie wat ik precies moet doen. Kan het zijn dat het virus mijn spel heeft aangetast? Moet ik het daarom opnieuw installeren? Zoja, kan ik dan mijn oude gegevens weer meenemen? Ik speel namelijk in een server met een rankensysteem. Ik heb er 8 maanden over gedaan om lvl 60/65 te worden. Het zou super erg zijn als ik weer helemaal vooraan moest beginnen want ik was supper goed bezig. Wat moet ik doen en wat is het beste?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!