cod2 probleem2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennerrrrt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Berichten
3
ik heb cod2 geinstalleerd op mijn computer, draaiend op XP Home edition. Als ik het spel opstart laat de computer eerst het plaatje van call of duty2 zien en vervolgens zegt ie: "DirectX Error DirectX has encountered an unrecoverable error. Please check DirectX Help document for possible details".

Ik heb de benodigde directx9.0c geinstalleerd en voor zover ik weet de nieuwste driver geinstalleerd voor mijn mobile intel 945gm express chipset family.

kan iemand die unrecoverable error verklaren en allicht een oplossing bieden?

groeten lennert
 
je kan onder Start/Configuratie scherm zien wat voor pc je hebt, kijk daar even of je wel voldoet een Cod2 eisen. dit is wat je MINIMAAL nodig hebt;

Minimum Requirements
1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4

maar veel beter is het om dit te hebben vood Cod2, dan speelt ze optimaal;

2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

leon
 
ik heb een 1.6GHz intel centrino processor
1Gb RAM
Intel GMA950 grafische kaart

Kan het dan aan de grafische kaart liggen dat deze fout gevonden word? Ik zie ook dat AGP-oppervlakteversnelling niet beschikbaar is. Kan ik dit softwarematig oplossen of hoort dit niet bij het probleem?
 
Ik denk dat je grafische kaart niet ondersteund wordt.
Die Intel GMA950 is een onboard grafische chip neem ik aan?
Kijk maar eens in de readme van de game, daar staan de grafische kaarten die ondersteund worden door de game.
 
ik heb zelf ook een Intel GMA 950,, daar doen bijna geen spellen het op. mijn oude Geforce 2 kon nog meer aan :eek:,, ben nu van plan een Nvidia Geforce 8800GT/512MB te kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan