Cod2 punkbuster doet raar op de pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierdhettema

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2007
als ik wil gaan spelen online op cod2 (pc )
wordt ik na 5 seconde gekicked van de server hij zegt dan:

Restriction: Service communication Failure: PnkBstrB.exe handshaking failed.

als ik de game opnieuw installeer kan ik vervolgens 5 tot 10 minuten spelen en wordt ik weer gekicked . Als ik dan opnieuw join wordt ik weer gekicked na 5 seconde.

Weet iemand hoe je dit moet oplossten

je wordt herkend als "punk" dus als "valsspeler" danwel "lastig mannetje"

je hebt dus OF een illegale versie van het spel en je wordt eruit geknikkerd door de officiële servers, of er gebeurt iets vanaf jou IP adres waar de server het niet mee eens is.

Laatst bewerkt:
bedankt , maar dit heeft allemaal niet geholpen.
Ik heb gewoon de orginele cd en als ik pb update doet die het gewoon precies hetzelfde..
dus nog steeds niet.

wel bedankt

cod pb

Telkens als ik een PB server in ga kan ik maar 10 sec spelen en dan word ik gekickt met

Server disconnected - #team-in<>Tw1nx has been kicked via punkbuster for ( 0 minutes )
.... Restriction : service Communications Faillure Pnkbstr B.exe driver Faillure (pnkbstrKsys)ffao

dit Zegt die dan

wie weet hoe ik dit oplos Xfire : melvincool98 msn melviin_026@Hotmail.com\

Hartelijk dank .... :):D

pnkbstr cod2

hoi,
Meerdere mensen hadden dit probleem de laatste tijd, waaronder ik. Wij hebben het als volgt opgelost. Laat iemand bij wie het wel werkt de inhoud van de pb map kopieren en in een zip bestandje zetten. Gooi je eigen pb map leeg en pak het zip bestandje uit in je pb map. Klaar.

cod2 pb

Ok nu is dat probleem opgelost .. Maar nu zegt die No packet flow

Laatst bewerkt:
Cod2 pb

:D nu was het opgelost maar dan iets van 4 uur later zegt die dan weer met dat punkbuster B gedoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan