Cod2 Tekst aan de zijkant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Draudemas

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Hey,

Ik heb een vraagje. Bij veel servers als je erop speelt, zie je eens in de zoveel tijd, linksonderin een tekst verschijnen met bv: Go to: www.blablabla.com.

Ik wil weten hoe je dat doet. Moet dat met een command, of moet er een script in je
CFG.

EDIT: Ik weet dat je nu message 1 "tekst" moet doen (geloof ik) maar, ik weet niet waar in je config en wat er boven moet staan en of het uitmaakt waar het precies moet staan. (bv //message)

(Note: Hij is thuisgehost)

Groeten, Sam

Laatst bewerkt:
Je hebt daar een mod voor nodig zoals AWE en ik geloof ook de Admiral mod.
Deze bevatten features om teksten in een bepaalde interval op het scherm zichtbaar te maken.
In de readme van de mod staat meestal beschreven hoe je te werk moet gaan.
Meestal gaat het inderdaad om een config aanpassing.

Ah dus het moet echt met een mod?

Want iemand zei iets van : message 1 "bla"
message 2 "bla"

Maar ik zal wel even kijken.

Dat zal inderdaad kloppen, maar je moet dan wel een mod geïnstalleerd hebben, anders heeft het geen effect. :)

Ja je hebt gelijk. (het zal ook niet). Ik heb al een paar mods gedownload maar de zijn allemaal buggy, het liefts wil ik iets dat je ongeveer zo schrijft z_worm message mod. Deze mod laat namelijk ook de volgende map en gametype zien. Als ik op google zoek kom ik wel links tegen maar de meeste zijn oud en werken niet meer :confused: .

Een mod voor alleen deze functie ken ik niet, meestal zit de functie in een mod die nog veel meer kan, maar misschien zit hier iets voor je tussen.

Ja op die site heb ik al gezocht, ik heb al een werkende mod, maar het liefst wil ik toch die womrs message mod, maar mijn vraag is opgelost, bedankt voor je hulp! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan