CoD2+Vista=?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ze Maryn

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Berichten
7
Hoi daar,

we hebben hier sinds kort een nieuwe computer met Windows Vista(home edition). Nou heb ik geprobeerd mijn CoD2 op te starten, maar het werkt niet.

De code is 'Cod2_mp.exe is missing' of iets dergelijks, hij doet het in ieder geval niet. Nu heb ik gelezen dat je CoD2 niet op Vista kan spelen, maar ik ken mensen bij wie dat wel gaat.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn, of hoe ik hem kan laten runnen?

Danku,

Maryn

PS. Ik heb al geprobeerd met 'Uitvoeren als Admin' maar dat werkt ook niet. Ook op Windows Service Pack 2 (XP) werkt hij niet.
 
probeer eens

rechter muisklik op snelkoppeling
eigenschappen
compatibilteit
aanpassen in xp
 
Jongen je moet flash 9 player downloaden! Ik heb ook windows vista ik heb het in 1 dag gefixt download flash 9 player veel suc6, ik hoop de je er wat aan hebt :thumb:
 
Jongen je moet flash 9 player downloaden! Ik heb ook windows vista ik heb het in 1 dag gefixt download flash 9 player veel suc6, ik hoop de je er wat aan hebt :thumb:

wat heeft flash player 9 nou met een game te maken??????
 
Als je dit doet is het hele probleem verholpen. Het is wel jammer dat dat niet bijgeleverd word bij vista. eigenlijk wel een minpunt. Bij mij als ik het spel opstartte gebeurde er niks en bleef het beeld zwart erg raar.
 
Als je dit doet is het hele probleem verholpen. Het is wel jammer dat dat niet bijgeleverd word bij vista. eigenlijk wel een minpunt. Bij mij als ik het spel opstartte gebeurde er niks en bleef het beeld zwart erg raar.

ja maar ik snap het niet en snap wel wat van games

een game gebruikt geen flash player!!

bedoel je niet directx 9??

dus ik zie de logica niet
 
Ik heb ook zoiets. nieuwe computer met vista.. en als je cod2 opstart doet hij nix meer.. (zwart beeld) ik doe Ctrl+Alt+Delete -> windows taakbeheer en sluit hem weer af
dus je ben niet de enige ;)
 
cod is ook niet gemaakt voor vista

er zijn wel meerde games die niet onder vista draaien

je zou kunnen kijken of er een patch uitgebracht is om dit op telossen
 
ja ik heb het... mijnes doet het als ik hem compitabel maak met windows XP (SP2) en uitvoer als administrator. alleen .. ik heb 1.2 en ik wil 1.0 :evil: maar dat meot ik ergens anders posten neem ik aan
 
Oke ik zal het proberen.. maar volgens mij heb ik dat al.

En het is trouwens omdat CoD2 (de install) op de flash player werkt.
 
mensen zijn zo dom. Mensen die nu al een PC met vista gaan kopen doen metteen een miskoop.
Vista mag dan wel mooi en beter zijn, maar bijna alle game's/programma's uitgebracht voordat vista kwam worden NIET ondersteund.
Dus wees slim en wacht nog een paar jaar met het kopen van vista. scheelt ook weer in de portomonee.:cool:
 
mensen zijn zo dom. Mensen die nu al een PC met vista gaan kopen doen metteen een miskoop.
Vista mag dan wel mooi en beter zijn, maar bijna alle game's/programma's uitgebracht voordat vista kwam worden NIET ondersteund.
Dus wees slim en wacht nog een paar jaar met het kopen van vista. scheelt ook weer in de portomonee.:cool:

waar slaat dat nou weer op!!!:confused::confused:

roep je nu maar wat!!
en iets in een topic zeggen van 2 maanden oud heeft ook weinig zin
 
Lama's lopen in de dierentuin.

Je kickt een topic omhoog welke al belegen is, met een reactie die nergens op slaat. Sinds wanneer loopt CoD II niet onder Vista?
Denk even na voordat je iets post. :confused:
 
?? Het spijt me ontzettend. Ik denk dat ik een beetje heel erg zat was.:eek:
 
Download patch 1.3 hij doet het daarna gwoon bij mij :D

+ als admin en xp draaiien
 
Ik heb ook zoiets. nieuwe computer met vista.. en als je cod2 opstart doet hij nix meer.. (zwart beeld) ik doe Ctrl+Alt+Delete -> windows taakbeheer en sluit hem weer af
dus je ben niet de enige ;)



dat zwart beeld jah dat komt omdat cod 2 stroring KAN maken met vista !!!! je moet dan gewoon een of twee minuten wachten en dan doet hij het wel !!!! (die storing kan heel veel redenen hebben maar het word wel ooit VERHOLPEN door automatiche update!!!)

[modedit] E-mailadres verwijderd. Problemen dienen juist wel via het forum te worden opgelost, daar is het tenslotte een forum voor en hebben andere mensen er misschien ook nog wat aan.[/modedit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zit ook met dat probleem ik word er knettergek van :shocked:
heb alles gedaan wat jullie hier zeiden niks werkt:mad::(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan