CoD2

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja gisterenavond deed die het nadat ik de firewall had uitgezet, nu, de volgende dag weer hetzelfde probleem:S

- Welke melding krijg je precies?

- Zet de standaard poort voor CoD eens open als dat nodig is in de Windows Firewall:

windowsfirewall_poortopenen.jpg

hij blijft zo laggen, kep er nu egt alles aan gedaan wa ik kan :S
zelfs iemand laten komen die er verstand van heeft maar die snapt het ook niet, ook stond in mijn bios de hardeschifj op STIL nu op PRESTATIE maar dat heeft ook geen verschil bij CoD2

ik zit nu op school maar ik zal effe zeggen hoe het er nu voor staat.

gisteren is router gereset(ik wist pass+wachtwoord niet meer) alles weer goed ingevuld en de poort opengezet via de routersite.

werkte niet. dus toen heb ik het maar via windows firewall gedaan, daar dus de poort opengezet. toen PC opnieuw opgestart en in safe mode gaan spelen. dit heb ik met succes gedaan, daarna uitgezet en in normale modus gedaan, ook met succes. vannochtend heb ik het ook weer effe geprobeerd en het werkte weer :d

deze vraag lijkt mij opgelost, allemaal bedankt, ;)

150 is nog reteveel als je het mij vraagt, maar daar kom je wel achter als je het langer speelt hehe.

Probeer dan dit eens;

/rate 25000
/snaps 30
/cl_maxpackets 62.5
/com_maxfps 125

Dit moet je allemaal in console typen.

haalt je ping vaak beetje omlaag. dus midner lagg, dus komt d kogel er sneller uit wanneer je op je muis drukt.

Als je nog andere vragen hebt vraag je het maar (3 jaar cod1 ervaring en nu ookal cod2)

Om je fps te laten zien moet je trouwens het volgende in console typen;

/cg_drawfps 1

Ik las het namelijk net in een ander topic, maar die was locked, maar zag geen antwoord :)

greets,

Raoul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan