Cod4 fps probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vent4re

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
17
Hallo,

Ik heb een probleem met cod4.
Ik heb een ati 4870 oc van club3d
maar als ik het spel speel met alles op het hoogst en v sync on draait hij constant 60 fps maar zodra ik vsyns uitzet krijg ik maar 35 fps terwijl hij normaal hogere fps zou moeten kunne krijgen. Mischien dat er meer zijn met dit probleem of iemand die het weet? Ik zou het graag horen.

Later
 
de vsync zorgt ervoor dat het stabiel loopt voor jou pc is 60 fps dus stabiel.

als hij uit staat en maar 35 fps heeft is wel vreemd.

je kan met bepaalde commando's je fps vastzetten en veranderen.

in cod4 ingame druk je op "~" dan opend een console hier type je de commando's.

ik weet niet meer precies wat ze zijn maar het is iets van com_maxfps 999 of cfg_fps nogwat.

vul gewoon 999 of een andere belachelijk hoog getal in dan gaat je fps op zijn maximum lopen.
 
Misschien ook wel handig om te weten hoe de rest van je systeem eruit ziet!
 
..

De max fps ligt het ook niet aan hier ben k al mee bezig geweest.
Ik had hem al op 125, 333, 999 geprobeerd maar nix hielp.

De rest van mijn systeem :

club3d 4870oc
Intel pentium D 3.2ghz
4 gig RAM
Abit il9 pro
 
zoals mukkel altijd zegt.

je processor is je bottleneck in dit geval.

met andere woorden de kwaliteit van je processor is niet erg hoog waardoor de prestaties van je videokaart ook lager zijn.

omdat je met vsync aan wel 60 fps haalt (loopt hij dan ook soepel?) vraag ik me af of dit er wel mee te maken heeft.

maar goed zijn je videokaart drivers up to date? ik neem aan dat je windows xp hebt? directx al een keer upgedate?

heb je het spel zelf overigens origineel?
 
zoals mukkel altijd zegt.

je processor is je bottleneck in dit geval.

met andere woorden de kwaliteit van je processor is niet erg hoog waardoor de prestaties van je videokaart ook lager zijn.

omdat je met vsync aan wel 60 fps haalt (loopt hij dan ook soepel?) vraag ik me af of dit er wel mee te maken heeft.

maar goed zijn je videokaart drivers up to date? ik neem aan dat je windows xp hebt? directx al een keer upgedate?

heb je het spel zelf overigens origineel?

met vsync aan loopt hij wel redelijk soepel ja ik heb wel xp. en heb alle nieuwste drivers ook
Mischien word het dan toch maar tijd voor nieuwe processor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan