COD4 kan nie saven nie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo maar weer,

Heb nu sinds kort Call Of Duty 4 Modern Warfare, deed het allemaal prima, totdat ik bij het level "Act 1" "Charlie Don't Surf" in moeilijkheden kom. Normaal moet er dan komen te staan
"Game Saved", maar in plaats daarvan komt er een message dat er te weinig schijfruimte over is om te saven. Ik kijk dus bij Deze Computer, Instellingen, en in de taartdiagram (zo heet dat toch?) Staat dat er nog ongeveer 60 gig ruimte over is. Toen kwam er zo'n spraakballonnetje met het "PLOP" geluid uit de taakbalk dat er iets mis is met een van de COD4 bestanden. Ik ben vergeten wat er in stond en ik krijg hem ook niet weer te zien, maar toch...

Helpmij!
 
Dan is er denkik iets verkeerd gegaan tijdens de installatie, heb je het spel gekocht of gedownload.?

Bij mij doet het spel namelijk uitstekend.
 
Also, als je in Vista zit, kan het zijn dat je het programma (de COD4-exe) niet als administrator hebt opgestart?
 
Hallo maar weer,

Nee, ik run (gelukkig) niet op vista, en ook is het installeren goed verlopen;
ik heb nu uitgevonden wat het probleem was en ik heb het ook (zo goed als) opgelost:
Heb gewoon een nieuwe account aangemaakt! Als COD4 opslaat gaat hij verder bij een nieuw SAVE-bestandje. Het bestandje "Charlie Don't Surf" was beschadigd en toen ik het wou verwijderen kon hij dat niet. Ik ben nu al verder dan het level "Charlie Don't Surf" op mijn nieuwe account, maar toch bedankt allemaal!

SuperFries0123
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan