COD4 snipermissie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Goedemorgen,

Cod4 loopt bij mij vast na het uitspelen van het eerste deel van de snipermissie. Je loopt richting een verlaten hotel en dan laad het spel het volgende deel van de missie. Tijdens het laden looptie vast, de eerste keer sloeg heel mn pc vast dus moest ik resetten, de tweede keer kreeg ik een popup van de console maar deze bleef in de taakbalk staan dus ik kon de message niet lezen. Iemand hier met hetzelfde probleem, of een oplossing?

Net gebeurde het weer, precies op hetzelfde moment. Ik kreeg het bericht dat ATI2dvag was gestopt met goed functioneren, mn resoluties was teruggezet tot, ik denk 640x480 en de kleuren waren allemaal heel vaag. 16 bit denk ik. Toen ik de pc afsloot kreeg ik allemaal strepen en gekke soort van sterretjes achtige dingen in het beeld. Dit was tijdens het afmeld scherm van windows wordt afgesloten. Iemand al enig idee? De kaart is net nieuw, een HD3870, gpu stressed 60 graden dus denk niet dat het daar aan ligt. Hoop dat jullie wat meer kunnen met deze gegevens, vooral die strepen in het beeld tijdens het afmelden vond ik vreemd.

Met vriendelijke groet,

Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan