Cod4

Status
Niet open voor verdere reacties.

belleflip

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
hallo allemaal
kunnen jullie mij soms helpen aub.
ik speel al lang cod4 en heb onlangs een eigen serverbij i3d gehuurd.
nu mijn vraag is hoe komt het als ik mijn beeld verklein om naar mijn rcon tool te gaan het zo lang duurt .
ook als ik het spel verlaat duurt het zolang .
als er een nieuwe map word geladen zijn de andere al bezig als ik nog moet in het spel komen
ik heb een pentium D processor 915
cpu 2.80ghz
kloksnelheid 2.79ghz
1024 DDR2
videokaart nvidia geforce 9600 GT
zou het helpen als ik mijn ram verhoog ?
dank bij voorbaat:(

Halo Belleflip,

Ik denk dat het geen kwaat kan om je ram te verhogen, voor een euro of 20 heb je al een balkje van 1 GB en ik denk dat je de verschillen wel zal merken.

verder kan je volgens mij ook vanuit cod rcons gebruiken voor je server, de precieze commando's weet ik niet meer maar deze zijn volgens mij makkelijke op google te vinden.
om alvast een begin te geven, via /rcon login kan je inloggen en vervolgens is het volgens mij voor elk commando /rcon "commando"

succes met je server

Halo Belleflip,

Ik denk dat het geen kwaat kan om je ram te verhogen, voor een euro of 20 heb je al een balkje van 1 GB en ik denk dat je de verschillen wel zal merken.

verder kan je volgens mij ook vanuit cod rcons gebruiken voor je server, de precieze commando's weet ik niet meer maar deze zijn volgens mij makkelijke op google te vinden.
om alvast een begin te geven, via /rcon login kan je inloggen en vervolgens is het volgens mij voor elk commando /rcon "commando"

succes met je server

hoi dank u
ja via rcontool kan je ook ingame je console openen maar dat gaat bij mij niet heb er dagen op gepiekerd
maar het probleem bij mij is om uit de game te gaan duurt het enorm lang alvorens mijn bureaublad volledig tevoorschijn komt en dan hoor je de harde schijf tekeer gaan .
als ik vb op google zit en eruit ga heb ik het niet:rolleyes:

Je kan je server op 2 manieren beheren.
De ene manier is hoe jij het beschrijft, met een programma vanaf je bureau blad.
Dit heeft als voordeel dat je niet in het spel hoeft te zitten om settings aan te passen.
Een nadeel is, dat je steeds uit je spel moet om iets te wijzigen, om dit sneller te laten gaan is meer geheugen een oplossing, kost weining, KAN veel helpen.

Een andere manier is waar ik de vorige keer ook al op doelde, VANUIT het spel.
je MOET in je spel blijven en daar via de console die je via ~ oproept (tekentje naast de 1 en onder de esc).
Ook in de console kan je met RCON inloggen en vervolgens je RCON commandos gebruiken.
Zelf heb ik weinig ervaring met cod4 maar heb " vroeger" veel cod en cod2 gespeeld MET eigenservers.

Dus, ik zal zeggen kijk op google naar rcon commando`s die je van uit COD4 kan doen.

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben en anders laat het weten waar je tegen aanloopt.

[edit]
in de instellingen kan het zijn dat je console uit staat (volgens mij is dat default) kijk eventjes en zet deze aan.)

[/edit]

Je kan je server op 2 manieren beheren.
De ene manier is hoe jij het beschrijft, met een programma vanaf je bureau blad.
Dit heeft als voordeel dat je niet in het spel hoeft te zitten om settings aan te passen.
Een nadeel is, dat je steeds uit je spel moet om iets te wijzigen, om dit sneller te laten gaan is meer geheugen een oplossing, kost weining, KAN veel helpen.

Een andere manier is waar ik de vorige keer ook al op doelde, VANUIT het spel.
je MOET in je spel blijven en daar via de console die je via ~ oproept (tekentje naast de 1 en onder de esc).
Ook in de console kan je met RCON inloggen en vervolgens je RCON commandos gebruiken.
Zelf heb ik weinig ervaring met cod4 maar heb " vroeger" veel cod en cod2 gespeeld MET eigenservers.

Dus, ik zal zeggen kijk op google naar rcon commando`s die je van uit COD4 kan doen.

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben en anders laat het weten waar je tegen aanloopt.

[edit]
in de instellingen kan het zijn dat je console uit staat (volgens mij is dat default) kijk eventjes en zet deze aan.)

[/edit]

hey hallo
sorry dat ik zo laat antwoord maar ben juist terug van oefening.
zal het eens uitproberen en je iets laten weten alvast vriendelijk bedankt:thumb:

hey hallo weet het is al eventjes geleden :rolleyes:
oké alles is nu in orde heb de ram verhoogd en kan er nu vlotter uit.
zal het zo houden duurt iets langer om iets aan te passen als ik uit het spel moet gaan maar is overzichtelijker (voor mij dan )
alvast vriendelijk bedankt voor de hulp:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan