cod6 key code en nog wat

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmweetje

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2009
probleem 1. ik heb cod6 geinstalleerd en signal player gespeeld. en later multiplayer dat gieng goed. tot op een dag ik cod6 multiplayer wou minimaliseren.dat was gelukt maar toen ik klaar was met mijn bureablad wou ik hem weer maximalieseren maar dat lukte niet hij bleef klijn en met een blauwe rand er om heen.(hij bleef dus niet in de werk balk staan) nou heb ik wel bij eigenschappen gekeken en wat verandert en weer geprobeerd maar dat heeft niet geholpen later heb ik de resolutie van cod maar heel hoog gezet zodat ik wel gewoon kon spelen maar dan met alleen een blauwe rand er om. maar dan wel net zo groot als mijn scherm

probleem 2. de volgende dag startte ik mijn pc op en kreeg een foutmeldieng die foutmelding (of eigenlijk meer een waarschuwing) er stond in iets met de resolutie wat later dus ook een probleem bleek te zijn.. die waarschuwing krijg ik eleke keer als ik steam opstart ik weet hem niet exact meer maar ik zal proberen hem er nog bij te posten. maar goed ik kan steam dus wel opstarten maar dan is de resolutie niet goed hij staat veel te hoog voor mijn pc dus ik kan maar een klein beetje zien van mijn beeldscherm dit is egter weer over als ik steam weer afsluit dus ik dacht nou dan instaleer ik steam toch gewoon weer opnieuw dus ik steam er af gooien blijkt de snelkoppelieng van cod multiplayer en signal player weg te zijn dat is eigenlijk ook wel logies want zonder steam kun je cod niet oopstarten. dus ik wat diengen onvergeefs proberen maar het lukt niet

dus ik maar weer denken dan verwijder ik cod ook en doe ik gewoon alles weer overnieuw want in het begin lukte me het ook. maar nou moet ik bij steam mijn key code invoeren (ik heb een orginale cod6 ) dus ik doe dat maar dan zegt steam dat hij al geactiveerd is ja, logies dat heb ik zelf gedaan.....

maar nu kan ik cod dus ook niet meer installeren nou hem ik het mezelf wel moeilijk gemaakt ik hoop dat iemand me kan helpen. sorry voor de spelfouten alvast ik heb namenlijk dislexy alvast bedankt

Laatst bewerkt:
lang verhaal

dit is misschien een lange lap tekst maar het grootste probleem is dus het laatste probleem dat ik nu niet meer kan installeren omdat mijn key code al is geactiveerd en het spel terug brengen wil denk ik ook niet meer

Met je doosje(en code!) terug naar de winkel en een nieuwe code vragen ;)
En anders foto van het doosje met cd (en code!) naar Activision sturen ;)

Tenzij we het hier over een illegale kopie hebben, zou ik je post maar snel verwijderen :)
Maar ik ben gelukkig goed-gelovig :D

Hey bmweetje,

Ik zou je helpen hé! Ik ben te laat.

Maar wat je ook kunt doen. Zoek op google naar Cod 6 key.

Dat is niet geheel legaal, een code van internet afhalen...

legaal

het gaat hier om een legaal exemplaar met een foto opsturen is inderdaad nog wel een goed idee ik zal het proberen

Google naar: huisregels

Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg alleen maar goeie bestanden voor cod4

ik krijg alleen maar goeie bestanden voor cod4

Je moet intypen Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

oke ik ben nu wat aan het proberen

um volgens mij mag je geen hulp bieden bij verkrijgen van cracks bij helpmij

Wil je online kunnen blijven spelen, is alleen de originele code een optie. Met een illegale kan je online gamen vergeten.

Dus foto opsturen of langs de winkel.

Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn het spel opnieuw te installeren met de huidige code?!

Ik snap ook idd niet dat wanneer iemand een legale game heeft dat ie dan als oplossing een crack moet gaan zoeken...

Lijkt mij de omgedraaide wereld:confused:

Ik heb hier een paar antwoorden aangepast.
Lees de huisregels.

Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').

Een type opdracht is ook een link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan