COD6 multiplayer error

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hallo:D
ik heb een probleem.
waneer ik cod 6 opstart(multiplayer) dan krijg ik een zwart scherm ik kan geen ALT+tab doen maar ctrl+alt+delete wel en ik kan mijn muis bewegen tijdens het zwart scherm
wanneer ik taakbeheer opstart zie ik een kader van fouten raport van cod6 er staat cheat detected maar ik gebruik geen cheats
alvast bedankt :D

wat bedoel je orgineele uitvoering? bedoel je met steam? ik moet cod6 starten via steam

mijn systeem kan het wel aan ik heb een e5400 processor een geforce 8800GT en 2gb geheugen

ik heb een copie van console gemaakt :

******************Set External IP******************
Our external IP is 81.82.105.196:28960
Our internal IP is 81.82.105.196:28960
Sent to LSP: HELLO: LSPXUID 11000010256dac7 - GT "geordieke" -
MID 0 - HD "yes" - WS "no" - BTN "buttons_default" - STK
"thumbstick_default"
Steam denied login, reason 5

Cheat detected.

dit staar er op

Verwijder de game eens uit Steam > verwijder Steam. Download nu Steam van hun site af en laat COD6 dan downloaden en installeren via Steam.

Niet toevallig een andere game waarbij je een cheat gebruikt?

ja ik heb geprobeert te cheaten op combat arms maar ik heb elke cheat gedelete hoe kan dat dan dat cod6 niet werkt er staan geen hacks aan of cheats

ik heb ook al een virus scan gedaan met avg en spy ware doktor laten scannen over heel mijn pc

Kennelijk zit er toch nog ergens een verwijzing naar een cheat. Kijk eens of Ccleaner nog restjes kan opruimen.

ok de scan is klaar en heb hem laten opruimen

Laatst bewerkt:
Het kan ook zijn dat VAC (het anticheat systeem van steam) je steam account gebanned heeft omdat je hebt gecheat. Misschien kun je hierover contact opnemen met steam..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan