cod_mw2_mp in windowed mode?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RMS123

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
873
Cod_MW2_mp ging toen ik op windowstoets + D (volgens mij die) in een keer verder in windowed mode... heel vaag..... zoiets heb ik nog nooit gehad. het leukste is nog dat die normaal niet eens in windowed mode KAN! want ik kan het nergens bij de opties vinden!

iemand een idee?

rms123

edit: wat ik vergeten was te zeggen: ik kan het spel nu ook meerdere keren openen, dat kon eerst niet!
 
Laatst bewerkt:
Meeste spellen kunnen in "Windowed Mode" en daar is niks raars aan,

Gewoon rechtermuisknop op de snelkoppeling van het spel, Klik eigenschappen en voeg dit toe aan de zin Doel: [SPATIE]-window
dan toepassen en klaar.
 
probeer ALT-{ENTER} eens of ga naar je settings en klik op fullscreen ;)
 
zoals ik al zei: in settings staat niks over fullscreenmode.
en opnieuw installeren is eigenlijk geen optie, want de savedata wist die dan ook(spreek uit ervaring helaas)
alt enter doet niets...

is er niet een instellingen file die corrupt is? zoals bijv een .cfg file dat mogelijk kan zijn ofzo?

ps: heeft iemand dit probleem eerder gehad?
 
zoals ik al zei: in settings staat niks over fullscreenmode.
en opnieuw installeren is eigenlijk geen optie, want de savedata wist die dan ook(spreek uit ervaring helaas)
alt enter doet niets...

is er niet een instellingen file die corrupt is? zoals bijv een .cfg file dat mogelijk kan zijn ofzo?

ps: heeft iemand dit probleem eerder gehad?

een vriend van mij had dit vorig jaar ook en bij hem was er 1 .cfg file kapot:thumb: en dat had hij gefixed door middel van herinstalleren. en volgens mij kan je save data wel backuppen hoor :S
 
ok dat installeren duurde alleen zolang
maar weet je zeker weet dat het een cfg file is?? want dan vervang i gewoon ff alle cfg files, dat duurt korter... en zeker weten je save-data niet verloren...
 
volgens mij zou dat ook moeten werken. de save files moet je zelf ff back-uppen. voor dat moet je maar ff op youtube kijken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan