Code 2E bij plaatsen geheugen in dimm1 en dimm2

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter2499

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2011
Berichten
97
Hallo,

Bij het plaatsen van 2 bankjes in dimm1 en/of dimm2 krijg ik code 2E, en start de pc niet op.
Doe ik ze in dimm3 en/of dimm4, doen ze het wel.

Er zijn geen socketpinnetjes verbogen en ze koeler is niet té strak aangedraaid.
Verschillende geheugens geprobeerd.

Specs:
Intel core i5 4690k op 4ghz
8gb HyperX Savage
HD7950 3gb oc
Be Quiet Powerzone 750w
Curcial SSD's
MSI Z97A Gaming 7

Iemand?
mvg
 
Hoi,

Vreemd manual zegt over die code 02-07 Power on CPU Initialization lijkt mij dus inderdaad niet oke ik zou aangezien het zo te zien een nieuw systeem eens met msi bellen denk dat je daar wijzer van wordt ben bang dat hij terug moet
 
Hoi,

Vreemd manual zegt over die code 02-07 Power on CPU Initialization lijkt mij dus inderdaad niet oke ik zou aangezien het zo te zien een nieuw systeem eens met msi bellen denk dat je daar wijzer van wordt ben bang dat hij terug moet

Heb 4Lauch gebeld, maar die wisten het ook niet. Hadden het alleen over een RMA.
 
Het is niet de laatste maar gezien de description zou het probleem niet aanpassen al zal er niet alles staan wat er verholpen wordt weet niet hoe lange pier er over denkt maar ik zou hem opsturen maar ik had je toch ook nummer van ms zelf gegeven die zij ook best meegaand hoor
 
Je zou eerst achter dienen te komen waarom dit gebeurt, contact met msi opnemen zou een antwoord kunnen opleveren.

Bij een rma krijg je hetzelfde type bord of je dat kunt veranderen zou mooi zijn anders heb je vemoedelijk hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan