mek
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2009
Hallo Allemaal,
ik ben u al dagen bezig om het probleem op te lossen wat ik dacht begon met het niet werken van mijn geluidskaart.
Toen ik in het apparaatbeheer keek zag ik een aantal conflicten had en dus ook bij mijn "high Definition Audio-besturing".
Andere conflicten zijn bij :
Algemeen PnP-beeldscherm
Bij beide processoren
ATI I/O communictions Processor LPC- controller
(krijg bij alle conflicten de melding :
"Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)" )
Wat ik allemaal tot nu heb gedaan ? wel het volgende ;
- drivers van realtek verwijderd en handmatig opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en systeem opnieuw opgestart, geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en de nieuwste geïnstalleerd die gedownload heb op de ACER site ( de AUDIO REALTEK ALC888 ), geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en opnieuw geinstalleerd met nieuwste vista drivers, geen resultaat.
- De upper en lowerfilters verwijderd op advies van MS op de hulp en ondersteuning site en opnieuw
op gestart, geen resultaat
- heb ook ook een keer de drivers van alle conflicten verwijderd en systeem opnieuw opgestart, geen resultaat alles conflicten waren weer terug
Ik heb het vermoeden dat dit is gekomen tijdens een update maar ik weet niet wanneer.
Ik heb dus een ACER ASPIRE T671-K87Z
-vista home premium
- en hoofdpijn
(maar daar heb je paracetamol voor :thumb: )
Heeft er iemand een idee wat ik nog meer kan doen ?
Dank jullie wel
Groetjes
Mek
ik ben u al dagen bezig om het probleem op te lossen wat ik dacht begon met het niet werken van mijn geluidskaart.
Toen ik in het apparaatbeheer keek zag ik een aantal conflicten had en dus ook bij mijn "high Definition Audio-besturing".
Andere conflicten zijn bij :
Algemeen PnP-beeldscherm
Bij beide processoren
ATI I/O communictions Processor LPC- controller
(krijg bij alle conflicten de melding :
"Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)" )
Wat ik allemaal tot nu heb gedaan ? wel het volgende ;
- drivers van realtek verwijderd en handmatig opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en systeem opnieuw opgestart, geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en de nieuwste geïnstalleerd die gedownload heb op de ACER site ( de AUDIO REALTEK ALC888 ), geen resultaat
- drivers van realtek verwijderd en opnieuw geinstalleerd met nieuwste vista drivers, geen resultaat.
- De upper en lowerfilters verwijderd op advies van MS op de hulp en ondersteuning site en opnieuw
op gestart, geen resultaat
- heb ook ook een keer de drivers van alle conflicten verwijderd en systeem opnieuw opgestart, geen resultaat alles conflicten waren weer terug
Ik heb het vermoeden dat dit is gekomen tijdens een update maar ik weet niet wanneer.
Ik heb dus een ACER ASPIRE T671-K87Z
-vista home premium
- en hoofdpijn

Heeft er iemand een idee wat ik nog meer kan doen ?
Dank jullie wel
Groetjes
Mek
Laatst bewerkt: