Code 39 in XP Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ptlcsuijs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo,

Ik heb een pc waarin een on-board soundcard zit (Ac97) deze is niet bereikbaar en geeft code 39. Herladen van de device drivers geeft geen oplossing. Ik heb de card disabled en een extren sound card erin gezet maar deze geeft ook code 39 . bij het installeren geeft deze geen foutmeldingen maar als ik ik dan kijk in de hardware eigenschappen geeft hij code 39

wie kan me aanwijzingen geven hoe ik dit kan verhelpen.

b.v.d

Gr,
Pieter

Je zou dit kunnen proberen, vaak helpt het wanneer het bekijken van de eigenschappen van een CD- en/of DVD- speler/writer een code 39 geeft.

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Suc6.

code 39

Je zou dit kunnen proberen, vaak helpt het wanneer het bekijken van de eigenschappen van een CD- en/of DVD- speler/writer een code 39 geeft.

Ga naar Start -> Uitvoeren, type daar in regedit en klik op OK.

Zoek naar : HKEY_LOCAL_MACHINE/System/Currentcontrolset/Control/Class/

Klik nu met rechter muisknop op de volgende sleutel {4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318} en kies voor Exporteren. Vul een naam in en blader naar de directory waar je de backup wilt plaatsen en klik op opslaan.

Verwijder nu in het rechter venster de sleutels met de volgende naam: UpperFilters en LowerFilters

Sluit het register en start de PC opnieuw op. Hij zal de verdwenen spelers nu opnieuw installeren.
Indien noodzakelijk mocht blijken kun je altijd de backup terugzetten door te dubbelklikken op dat bestand.

Suc6.

Hallo, bedankt voor je tip, Dez eheb ik wel gezien maar dit gaat over een DVD/Cd device,

Is deze string die genoemd wordt in de registry gelijk voor een sound card device, of moet ik hier een ander string zo behandelen, hoe kan ik deze dan herkennen voor de soundcard

Gr,
Pieter

Hallo, bedankt voor je tip, Dez eheb ik wel gezien maar dit gaat over een DVD/Cd device,

Is deze string die genoemd wordt in de registry gelijk voor een sound card device, of moet ik hier een ander string zo behandelen, hoe kan ik deze dan herkennen voor de soundcard

Gr,
Pieter

Miss. kan iemand dit bevestigen.....?

ThnX.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan