Code 39

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gewoonjanisbezt

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Berichten
5
Hallo lezers!

Ik heb net gister een virus van m'n computer gekregen.
helaas is naar mijn vermoeden door het virus wel de drivers van m'n cd brander en dvd brander naar de *****n gegaan of gewoon verwijderd door het virus.
heb al een hele tijd lopen *****n om ze weer zichtbaar te krijgen in deze computer, maar nog steeds kan mijn computer ze nog niet volledig instaleren.
ik krijg nog steeds als ik reboot dat de 2 lades nieuwe hardware zijn en vervolgens niet volledig geïnstalleerd kunnen worden.
Ik heb al dat trucje van het register met upperfilters en lowerfilters geprobeerd, maar het mocht voor mij niet baten en het werkt dus helaas niet.
heeft iemand nog een andere oplossing?
gelieve niet aankomen met xp opnieuw installeren want daar ben ik persoonlijk geen voorstander van ;]

alvast bedankt voor iedereen die hier bereid is moeite voor te doen 0=]

Jan
 
help voor jou

Het beste is toch om je drivers opnieuw te instaleren

- zoek op de website van het merk van je drives
weet je dit niet?

- gebruik het progamma pc wizard om je specs en naam etc, van al je apparaten en onderdelen waaronder je drives te achterhalen en vervolgens de drivers te downloaden op de website van je disk drives want je hebt het type nu ook

als je toevallig het boekje nog hebt kijk daarin of bel de helpdesk van je merk

suc6 :thumb:
 
het is heel simpel want als je nog op internet kan ga je naar http://free.avg.com en dan download je avg free als je dat eenmaal heb gedaan start je pc opnieuw op en avg zegt dat hij een virus heeft gevonden en klik op herstellen of heal of iets dat links staat.
en als je hem niet kan opstaten moet je hem opstarten in veilige modus:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan