• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

code automatis doorvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurt36

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
naar aanleiding dat ik bezig ben met het schrijven van een sheet voor de hengelvangstregistratie in onze club heb ik de volgende vraag.

ik heb een sheet vangstregistratie b.v september dit is per dag en totaal van de maand.
nu heb ik ook een scheet en dat is jaar totaal daar komt dus ook de maand september voor aleen het jaartotaal is een afzonderlijke sheet kan/of is er een mogelijk heid dat hij deze bestanden automatisch wegzed in tooal jaar september.

nu doe ik twee bestanden open en zet ze horizontaal bij elkaar zodanig ik in allebei kan werken in totaal jaar september zet ik b.v. cel B21 = dan ga ik naar september cel B21 en druk tweemaal met de linker muis toets en geeft hij de code voor mijn b21 in jaar registratie september .

ik zal bijde bestandjes in bijlage er aan toe voegen voor onduidelijkheden te voorkomen.

bij voorbaat dank

Bijlagen

Voor zover ik zie heb je in de jaarsheet al een link naar de maand, dus deze wordt automatisch bijgewerkt. Zo niet, dan kun je met kopieren - koppeling plakken bereiken wat je wilt.

he rob bedankt voor de tip heb het geprobeerd en kan er veel werk mee besparen.

alvast bedankt

kurt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan