• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Code bij formulier maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter fdh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fdh

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2014
Hallo allemaal,
ik ben al een tijdje aan het puzzelen om een formulier werkend te maken.
Ik heb al veel op internet gezocht en geprobeerd maar krijg het maar niet voor elkaar, vandaar deze oproep.
kan iemand mij op weg helpen?
Alvast bedankt.

Bijlagen

En wat wil je dan precies?

Kijk eens goed naar de namen van je textboxen, daar heb je nogal wat foute namen gebruikt:
txdatum -> txtDatum
textbox1 -> txtWinkelcode
etc.

En "sheet1" bestaat ook al niet, dat moet "Klantenkaart" zijn.

Zou de knop "Invoeren" wijzigen in "Opslaan".

Bovendien schrijf je lang niet alle waarden weg naar werkblad Klantenkaart.

Hallo,
Ik weet het ik heb een heleboel geprobeerd en had het idee om het op te delen, als ik eerst de eerste 4 werkend krijg ik kan doorgaan met de volgende en ik wilde het niet leegmaken om te laten zien dat ik toch met iets rotzooide maar is nu chaos geworden.
De bedoeling is dat ik klanten bezoekt en daar en aantal punten beoordeelt om later te bespreken en als geheugen punt als ik na en paar weken weer de klant bezoekt wat hier aan de hand was.
gr Frank

Bijlagen

Je wilt het dus niet alleen via dat formulier invullen en opslaan in het werkblad maar later ook weer kunnen ophalen begrijp ik?

Ik wil het opslaan in de klantenkaart waar ik kan filteren op de waardes bv ritnummer of chauffeur en daar kan teugkijken naar de getaande bezoeken.

Bedankt voor het op de goede richting te zetten.

Iets uitgebreider en Opmerking verantwoordelijke ook in je werkblad gezet want die was er niet.
Tevens gebruik gemaakt van de tabel.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan