Code kwijt Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

davystam

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Hey allemaal....
Ik heb het volgende probleem....

Ik heb 2,5 jaar geleden een Windows XP Home Edition CD gekocht.
Sinds die 2,5 jaar geen problemen gehad en nu opeens een virus en veel spyware dus ging hem opnieuw installeren.
Nu kom ik bij het scherm om mijn code in te vullen en kan deze helemaal nergens meer vinden.
Heb computerland gebeld en deze zeggen dat je een nieuwe cd MOET kopen en mijn oude dus waardeloos is. Heb microsoft gebeld en die zeggen dat computerland achter een nieuwe code moeten komen wat ze dus niet graag willen doen.

Kan iemand mij helpen???Heb wel gewoon de originele cd hier liggen + boekje + bon alleen dus niet die code

beste hulpbenodigde

staat deze code neit gewoon op de achterkant van de computer of onder kant ingeval ej het over een laptop heb ??

Nee.....het was zo een OEM versie van computerland.
Die stoppen het in een plasticje met waar de echtheidscertificaat dus op een verzegelingsstickertje leek en in de laatste 2,5 jaar ooit per ongeluk is verloren gegaan.
Is er niet iets dat je op die cd via iets de code kan krijgen of via de cd code die in het midden van de cd staat ofzo?

dat dnek ik neit misschien dat iemand anders dat weet

ik zou anders zeggen neem contact op emt je provider en leg het probleem uit zeg dat je de bon en de cd en heel de reutemeteut wel hebt en kijken wat hij zegt

nee heb je ja kun je krijgen

dat dnek ik neit misschien dat iemand anders dat weet

ik zou anders zeggen neem contact op emt je provider en leg het probleem uit zeg dat je de bon en de cd en heel de reutemeteut wel hebt en kijken wat hij zegt

nee heb je ja kun je krijgen

Heb computerland gebeld ja en die staan niet te springen om te helpen zeg maar. Die hebben liever dat ik een nieuwe cd daar koop.
Hopen dat iemand anders het wel weer.

als je niks meer hebt zal het je niet lukken om te registreren.
de harddisk is dus al helemaal leeg......jammer vooraf had je de cd key nog wel kunnen vinden.
Na 2,5 jaar kun je geen aanspraak meer maken op een computerbedrijf......
je zult nu een nieuwe cd moeten kopen.

helaas maar waar idd

volgende keer even ergens anders opslaan of in een map doen dat heb ik ook gedaan

vraag opgelost??

mvg bas

ps : suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan