Code Of Honor The French Foreign Legion

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Mijn probleem:
Ik speel de game code of honor the french foreign legion, maar ik kom niet verder in mission 5. Daar moet je een basis verdedigen en de aanval van de rebellen afslaan. Dat heb ik gedaan, maar ik krijg geen nieuwe opdracht. Ik kom niet verder en ik kan ook niet uit de basis weg. Is er iemand die dit spel ook speelt? En mij kan helpen? Alvast bedankt.

René

het beste is altijd om waneer je vast zit in een game naar een walkthrough ervan te zoeken, daarin staat precies beschreven hoe je verder moet.

leon

Hoi,

Ik heb zojuist Code of Honor gekocht en ben, zo te zien door het eerste level heen. Ik heb twee dorpen ontzet en heb ontdekt dat ik tussen twee hutten, steeds een rode pijl in een witte randcirkel tegenkom. Wat is dat en/of waar moet ik me positioneren om naar het 2e level te kunnen gaan.

Wie weet raad

Kees

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb zojuist Code of Honor gekocht en ben, zo te zien door het eerste level heen. Ik heb twee dorpen ontzet en heb ontdekt dat ik tussen twee hutten, steeds een rode pijl in een witte randcirkel tegenkom. Wat is dat en/of waar moet ik me positioneren om naar het 2e level te kunnen gaan.

Wie weet raad

Kees

die rode pijl betekend waar je heen moet of wat je moet vernietigen...
in dit geval moet je de olie voorraad vernietigen onderaan bij je radar staat hoever je nog van je doel verwijderd bent... als je op tab drukt kan je je missie doelen zien als je je missiedoelen gedaan hebt ga je vanzelf naar level 2

m.v.g martin

hallo renee dammer heb jij een walkthrough kunnen vinden voor code of honor?

m.v.g martin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan