Code onleesbaar (plasje van de kat!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janaktie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
Hoi,

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen als de code van Windows XP-Home edition onleesbaar is geworden door een plasje van de kat ??

Krijg hem nu (zonder code) niet geinstalleerd !!

Vast bedankt,

Jan ;)

Het beste is om contact op te nemen met Microsoft en de situatie uitleggen

dan heb je een probleem, en kun je helaas vrij weinig doen..

(je zou contact kunnen opnemen met microsoft.. )

wat je ook zou kunnen doen is contact opnemen met een goede kennis, buur of familie.

(tsja een andere optie om met keyfinder de code van xp te lezen uit het register. http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml
(of zit je nu niet achter een van je pc's met XP ? )

// let wel ff op dat je een code voor de home editie moet hebben en niet voor de pro

buur of kennis

JKoelman wat bedoel je te zeggen. Als je maar een key-code hebt van XP-Home edition is het goed ??

Daar zou ik wel aan kunnen komen, maar werkt deze dan ook een willekeurige code van Home-edition??

PS: Ik vraag het voor een kennis, zelf zit ik uiteraard achter mijn eigen PC !!

Re: buur of kennis

Geplaatst door Janaktie
JKoelman wat bedoel je te zeggen. Als je maar een key-code hebt van XP-Home edition is het goed ??

Daar zou ik wel aan kunnen komen, maar werkt deze dan ook een willekeurige code van Home-edition??

PS: Ik vraag het voor een kennis, zelf zit ik uiteraard achter mijn eigen PC !!

// dacht 't wel,. (heb zelf XP Pro)
zal vast niet zoveel uitmaken met installeren, maar zal denk ik wel een probleem worden met activatie (geen idee)

Er zijn programma's die je serial kunnen zien van je windows installatie, als dat niet meer mogelijk is (als je nu net geformateerd hebt en je wilt windows opnieuw installeren) iemand anders serial zou niet gaan werken, want dan kom je in de knoei met de activatie procedure. En je kunt natuurlijk altijd microsft even bellen, en t ze vertellen geven ze je denk ik wel een nieuw nr.

bedankt

Allemaal bedankt voor het meedenken en tips.
Ik sluit de discussie. Er zit niets anders op dan Microsoft te bellen, mailen en of een andere XP te installeren.

De persoon in kwestie heeft nu nl. windows 98 en wil XP, dus zie wel hoe of wat, nogmaals bedankt.

Gr.
Jan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan