Code typen voor een popup, hoe doe je dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordidebruin

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Hallo!

Op mijn website wil ik een pagina hebben waar mensen codes voor moeten hebben. Ik heb namelijk een aantal spellen, en die spellen kunnen anderen verdienen. (Die kosten normaal geld.) Dan moeten mensen die codes weten en op die pagina typen. Dan wil ik dat er een popup verschijnt met een code, of dat de bezoeker naar een pagina wordt doorverwezen.

Een voorbeeld is dit:

Ga hierheen. Op deze pagina is het de bedoeling dat je achter een code komt. De code is hier lupinegeraniummargrietsering. Als je dat typt krijg je een popup waarin staat 'kamperfolie'. Zoiets wil ik dus ook op mijn site, maar dan het liefst dat je wordt doorverwezen of dat de download van het spel direct begint. Als dat niet kan, is die popup ook goed genoeg.

Het moet wel HTML zijn, anders kan ik het helaas niet gebruiken. Want het is geen eigen domein. Maar het moet met HTML kunnen, want de site die ik net noemde waar dat kon, is ook met HTML gedaan. Ik heb die persoon al om hulp gevraagt maar die heeft het nog niet gelezen.

Weet iemand hoe ik dit kan doen? Dat zou ik heel fijn vinden. Bedankt! :d:thumb:

Bedankt :D Het is nu al gelukt om ervoor te zorgen dat er een popup komt als er een code wordt getypt. Maar ik zou nou graag willen dat mensen dat in een balkje moeten typen :D . Dat heb ik helaas nog niet op die site kunnen vinden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan