code van XP kwijIk

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik ben tot mijn schik de produkt indentificatienummer kwijt van mijn Windows XP van mijn PC. Ik heb op dit moment wel geen problemen meer maar als ik hem nodig heb kan ik deze dus niet installeren.

Nu wilde ik vragen of je deze kan zoeken in je pc.

Ik heb wel gelezen over de keyfinder op www. hootch.nl
, maar ik heb deze op mijn laptop geprobeerd en deze geeft een hele andere code aan als wat het is.
Dus dit kan nooit goed wezen.

Zou je deze misschien toch nog kunnen vinden

groetjes

kan je dat niet zien als je rechtsklikt op deze computer dan eigenschappen bij het scherm algemeen staat mijn id nummer.:)

Nee dat dacht ik ook, maar dit is een heel ander nummer en ook weer een ander nummer dan de keyfinder.

Dus dit klopt ook niet

Maar bedankt voor je reactie

IK heb ze allemaal geprobeerd, ik krijg wel dezelfde als de keyfinder.
Alleen "vieuwkey.exe geeft een andere code aan.

Maar ook deze is niet de code van de laptop.
Heel erg raar?? Het is zeker de juiste sticker want de merknaam van mijn laptop staat erbij en ik heb deze laptop nog nooit geformateerd.

Dus ik weet nu niet zeker of degene van de pc (waar ik deze dus kwijtgeraakt van ben) wel nu de juiste is met deze progjes.

ik heb nu geprobeerd met ;everest;als je daar kijkt bij besturingssysteem-besturingssysteem krijg je de licentie informatie met product id en product sleutel.(everest ultimate edition)

Heel erg bedank weer voor d snelle reacties, ik heb Everest ultimate inderdaad geinstalleerd

Krijg daar de eerste 5 van de code te zien en de rest [evalution], maar de eerste 5 zijn wel weer dezelfde als de keyfinders. Zal er iets vreemd zijn met mijn XP, zullen ze in de fabriek soms een andere XP geinstalleerd hebben?????

Zou een OEM-code kunnen zijn, die ze daar hebben gebruikt om hem in te richten. Vonden ze misschien makkelijker ;)

De beste methode om even te testen of de programmaatjes fout zitten is het even bij iemand anders te proberen. Dan heb je de dubbelcheck.

Hoi Helma,dit kan kloppen,hoor
Ik ben er ook achter gekomen dat mijn windows onder een andere key draait,dan die op het stickertje vermeld staat
mijn pc komt uit een pc prive project,dus vele hebben een soortgelijke harde schijf/video-geluidskaart ed.
dus is het voor de winkel het gemakkelijkst om op al die schijven een ghost met hun code tezetten

want men gaat er vanuit dat je een keer formateert
en dan de sticker key gebruikt

maar ik heb in 3 jaar tijd nog geen format gedaan
en alle up-dates komen gewoon binnen

ok bedankt dan weet ik dat tenminste.
Alleen nu kan ik niet meer aan mijn keycode komen.

Want als ik ga formateren, dan kan ik deze niet meer opzoeken.

Maar hopen dat ik nooit hoef te formateren.

Om proef op de som te nemen instaler je xp op een andere partitie.(dualboot)Je behoud Xp en je kunt testen of de key gevonden met keyfinder werkt,zoniet formateer je de partitie
zoja heb je zekerheid en kun je de paritie ook formateren

Formateer de partitie iin de originele XP

Bedankt ga ik doen als het niet gelukt is, schrijf ik wel weer hier.

Bedankt en inderdaad ik heb het op 2 andere pc ook uitgeprobeerd.
En ik weet nu dat het goed zit nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan