marcelkok724
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2003
- Berichten
- 117
Ik ben voor een vereniging van eigenaren bezig een spreadsheet te maken. Deze bestaat uit meerder bladen.
Ik wil nu dat indien men in cel (i2) ja selecteerd (ik heb een dropdown met ja/nee keuze gemaakt) dat de tekst ui cel (d2) gekopieerd wordt naar een andere sheet en daar bv in cel a1 wordt gezet.
In kolom i komt een hele lange lijst met steeds een ja of een nee keuzen en steeds moet de tekst uit dezelfde regel maar dan de d cel gekopieerd worden. Dus bv i5 is ja dan de tekst uit d5 kopieren naar cel a5 andere sheet.
Ik ben echt nog maar een beginner met excel dus weet niet eens of dit kan, de file kan je hier evt bekijken
http://www.keepandshare.com/doc/view.php?id=518136&da=y
dan weten jullie waar het over gaat. Ik wil dus als iemand ja bij een bepaalde aktie selecteerd deze aktie een nieuwe lijst vormt welke besproken moet worden op een vergadering van onze VvE
Alvast bedankt voor de hulp
Ik wil nu dat indien men in cel (i2) ja selecteerd (ik heb een dropdown met ja/nee keuze gemaakt) dat de tekst ui cel (d2) gekopieerd wordt naar een andere sheet en daar bv in cel a1 wordt gezet.
In kolom i komt een hele lange lijst met steeds een ja of een nee keuzen en steeds moet de tekst uit dezelfde regel maar dan de d cel gekopieerd worden. Dus bv i5 is ja dan de tekst uit d5 kopieren naar cel a5 andere sheet.
Ik ben echt nog maar een beginner met excel dus weet niet eens of dit kan, de file kan je hier evt bekijken
http://www.keepandshare.com/doc/view.php?id=518136&da=y
dan weten jullie waar het over gaat. Ik wil dus als iemand ja bij een bepaalde aktie selecteerd deze aktie een nieuwe lijst vormt welke besproken moet worden op een vergadering van onze VvE
Alvast bedankt voor de hulp