LanceOfLoft
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 7 feb 2014
- Berichten
- 4
Hallo.
Ik mis wat kennis. Het probleem is het volgende
Ik wil mijn POV herprogrammeren zodat ik game-hotkeys er makkelijk op kan toewijzen.
Ik heb in mijn main file (van een TARGET-file die C gebruikt):
MapKey(&T16001, H1U, Center_View);
MapKey(&T16001, H1UR, View_Up);
MapKey(&T16001, H1R, View_Right);
MapKey(&T16001, H1DR, Free_Look);
MapKey(&T16001, H1D, View_Rear);
MapKey(&T16001, H1DL, External_View);
MapKey(&T16001, H1L, View_Left);
MapKey(&T16001, H1UL, Current_Target_View);
In mijn macro heb ik defined:
define Center_View '1'
define View_Up '2'
define View_Right '3'
define Free_Look '4'
define View_Rear '5'
define External_View '6'
define View_Left '7'
define Current_Target_View '8'
Het probleem is dat, als ik van H1U (de ministick voor je duim op de bovenkant van de joystick)
naar H1R ga via H1UR (dus van boven naar boven-rechts, naar rechts)
dat ik niet de verwachtte
-1,
-2, verlaat 1
-3, verlaat 2
krijg, maar een
-1,
-3,
-verlaat 1
(in het codetest stuk van T.A.R.G.E.T. die met C werkt)
Dus mijn conclusie is: tussenliggende POV waardes tussen de 4 windstreken sharen de zijliggende stukken.
Ik heb een code nodig die bij bijvoorbeeld UR (up right) zegt:
Als UP=waar en Right is waar...beide zijn niet waar, en doe iets anders.
Ik wil dus dat bij de tussenliggende waarde iets anders gebeurt dan het geven van de waardes/uitkomsten van de naastgelegen kliks. (sorry dat ik niet lekker uit mijn termen kom )
Ik mis wat kennis. Het probleem is het volgende
Ik wil mijn POV herprogrammeren zodat ik game-hotkeys er makkelijk op kan toewijzen.
Ik heb in mijn main file (van een TARGET-file die C gebruikt):
MapKey(&T16001, H1U, Center_View);
MapKey(&T16001, H1UR, View_Up);
MapKey(&T16001, H1R, View_Right);
MapKey(&T16001, H1DR, Free_Look);
MapKey(&T16001, H1D, View_Rear);
MapKey(&T16001, H1DL, External_View);
MapKey(&T16001, H1L, View_Left);
MapKey(&T16001, H1UL, Current_Target_View);
In mijn macro heb ik defined:
define Center_View '1'
define View_Up '2'
define View_Right '3'
define Free_Look '4'
define View_Rear '5'
define External_View '6'
define View_Left '7'
define Current_Target_View '8'
Het probleem is dat, als ik van H1U (de ministick voor je duim op de bovenkant van de joystick)
naar H1R ga via H1UR (dus van boven naar boven-rechts, naar rechts)
dat ik niet de verwachtte
-1,
-2, verlaat 1
-3, verlaat 2
krijg, maar een
-1,
-3,
-verlaat 1
(in het codetest stuk van T.A.R.G.E.T. die met C werkt)
Dus mijn conclusie is: tussenliggende POV waardes tussen de 4 windstreken sharen de zijliggende stukken.
Ik heb een code nodig die bij bijvoorbeeld UR (up right) zegt:
Als UP=waar en Right is waar...beide zijn niet waar, en doe iets anders.
Ik wil dus dat bij de tussenliggende waarde iets anders gebeurt dan het geven van de waardes/uitkomsten van de naastgelegen kliks. (sorry dat ik niet lekker uit mijn termen kom )
Laatst bewerkt: