Code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vissertw

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2006
Hallo,

Ik wil overstappen naar OpenOffice, installatiebestand gedownload, maar nu opent zich een schermpje waarin mij in gebrekkig hollands wordt gevraagd een SMS met de tekst DW te zenden naar 2580, er staat een verhaaltje onder wat het kost, €4,5 en het gaat neer een adres in Santiago, Chili met een webadres: www.libelasms.com

Klopt dat, of vertrouw ik dit terecht niet?

Ton.

eehm ik zou het ook niet vertrouwen is het openoffice voor ubuntu of voor windows anders heb ik nog wel een toturial voor je ;) met instalatie files enzo

Dag phanz, het gaat om de installatie in Windows, in Ubuntu heb ik hem al. Wat is overigens de laatste versie, ik heb een installatie 3.1 gedownload, op de site zie ik alleen maar 3.0 staan.
Ik weet niet wat een tutorial is, maar als dat een link is waar ik een "nette" installatie kan vinden graag.
Die SMS ga ik iig niet op in!

Zover bedankt,

Ton.

heb je hem gedownload van de website www.openoffice.org of van een andere website? Er is namelijk een site in de omloop die wil dat je er wel voor betaald > via sms. OpenOffice is 100% gratis!

Ja, dat is het juist, gedownload van openoffice.org, ik ben mijn computer al aan het scannen, maar het gekke is dat andere downloads volkomen normaal verlopen.

Ton.

Opgelost!

HitmanPro laten draaien en inderdaad, rommel.
Alles is inmiddels door Hitman opgeruimd, ik heb alle oude downloads wat betreft OpenOffice weggegooid, een nieuwe gedownload en het staat er nu op.
Allen bedankt voor het meedenken
Overigens, ik kom steeds dichter bij het punt beide computers met Ubuntu te laten werken, het bevalt mij steeds beter ofwel Windows bevalt mij steeds minder.

Ton.

@oostl Je mag een eigen vraag maken. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

@oostl Je mag een eigen vraag maken. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Je vind het toch niet erg als ik hier niets van snap hè? Ik heb een vraag gesteld, daar hebben mensen op gereageerd en toen het was opgelost heb ik dat keurig gemeld met vermelding van de manier waarop.
NIET zo verwarrend voor de helpers denk ik.

Ton.

Je vind het toch niet erg als ik hier niets van snap hè? Ik heb een vraag gesteld, daar hebben mensen op gereageerd en toen het was opgelost heb ik dat keurig gemeld met vermelding van de manier waarop.
NIET zo verwarrend voor de helpers denk ik.

Ton.
De opmerkingen was gericht aan gebruiker oostl(dit bericht is inmiddels verwijderd) deze persoon stelde een vraag in jouw vraag en dat is hier niet gewenst, daarom mijn opmerking dat hij een eigen vraag moet maken.

Sorry huijb en Ton voor de overlast die ik heb veroorzaakt :o.

Mvg, oostl

Ok

Ik kom zelden op dit forum, misschien vandaar mijn reaktie, maar alle verontschuldigingen geaccepteerd hoor!

Groeten,

Ton.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan