codec voor .mts bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewaldmauritz

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Heeft iemand voor mij een codec waarmee ik .mts videobestanden van mijn Sony camcorder HDR CX 130 op windows media player af kan spelen. Nu lukt dat namelijk niet en krijg ik de melding dat het bestand niet afgespeeld kan worden in WMP. Welke codec mis ik en waar kan ik die vinden?

Alvast dank.

Welk besturingssysteem draai je?

Is er toevallig ook een goede download verkrijgbaar via de officiele site van microsoft? Ik heb namelijk gelezen dat je uit moet kijken met niet officiele downloads. Nu zal deze allicht betrouwbaar zijn, anders zou je me dit niet aanraden. Maar toch...
Heb ik het goed begrepen dat deze download eerst alle codecs van je computer verwijdert en vervolgens de nieuwe codec package installeert? Ben ik dan WMP kwijt? Ik wil mijn filmpjes namelijk graag daarin afspelen en zoek dus een codec waarmee .mts filmpjes in WMP kunnen worden afgespeeld. FLV Player lijkt mij gewoon een nieuwe player en geen update van WMP. Klopt dat of zie ik het verkeerd?
Overigens is het van mij geen luiheid om zelf niet op die sites te kijken, maar op dit gebied ben ik echt een leek.

De download die ik je aangeraden hebt, is een complete en betrouwbare codecverzameling/ Mijn advies: doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan