codec windows media player niet meer goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulvangelder

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Mijn codec van de Windows Media Player is niet meer goed. Er is destijds een doeltreffend antwoord gekomen van iemand wiens naam ik alweer kwijt ben. Het kwam erop neer dat eea weer hersteld was, alles was in 1 en quicktime afzonderlijk was er ook uit (moest gedelete worden) maar toen kon ik ineens andere dingen niet meer doen (bv. met mijn pcdj). dus heb ik alles weer teruggedraaid maar nu krijg ik weer het zelfde: soms wel, soms niet geluid bij amazon.com. Is er nog een andere oplossing?

Mike?

ja sorry jij was het. ik was erg tevreden over je oplossing: http://www.codecguide.com/download_mega.htm
totdat ik mijn pcdj aanzette en het geluid daarop het niet meer deed. (ook mijn i-tunes werkte niet meer (heeft quicktime nodig).

je had het ook over "Haal ze eens op bij Mike" (over codecs, wie is deze Mike?)

grtz,

paul

Dat K-Lite codecpack heeft ook de alternatieve codecs voor quicktime en realplayer, daar heb je quicktime niet voor nodig, alleen moet je het dan wel selecteren bij de installatie, speel er eens wat mee, tot je de juiste codecs hebt geïnstalleerd.

Ik heb de players niet geïnstalleerd, ook de ffdshow filters niet, maar wel alles voor mpeg 1 en 2, divx, xvid, mp3 en ac3, plus die bovenstaande, en ik speel alles af met WMP.

Mike?, daar wordt Microsoft mee bedoeld.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan