Codecs gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zie je maar wat voor een gevolgen slecht lezen of "een bel horen luiden" kan hebben.:thumb:

Maar van de TS heb ik niks meer vernomen, die is geschrokken denk ik?
 
Al met al is er alweer een vraagsteller de dupe van de onderlinge menings-verschillen van help-mij-ers.. goed gedaan hoor ...pluimpje
 
wou ik ook net zeggen..al die berichten: die en die heeft gereageerd op je topic en t enige wat er staat is een ruzie:thumb:
 
sulky zei:
Al met al is er alweer een vraagsteller de dupe van de onderlinge menings-verschillen van help-mij-ers.. goed gedaan hoor ...pluimpje
Zolang dit een discussie is met wederzijds respect is er niets aan de hand en wordt iedereen er wijzer van.:thumb:
 
jappertjeh zei:
wou ik ook net zeggen..al die berichten: die en die heeft gereageerd op je topic en t enige wat er staat is een ruzie:thumb:

Maar heb je dat codecpack geinstalleerd en is daarmee je probleem opgelost?

Ik denk dat er door deze discussie weer een aantal misverstanden zijn opgelost en er zijn er sowieso weer een aantal die weer wat hebben geleerd.
Ook ik.
 
sulky zei:
Al met al is er alweer een vraagsteller de dupe van de onderlinge menings-verschillen van help-mij-ers.. goed gedaan hoor ...pluimpje


Nee zulke berichten helpen een TS :rolleyes:

Een meningverschil is ontstaan door het verkeerd lezen/interpreteren van de vraag cq een antwoord. Lijkt mij dan wel noodzakelijk dat dat recht wordt gezet. Nu is de onduidelijk verdwenen.
 
En ik wacht nog steeds op een antwoord van de TS of zijn probleem is opgelost.
Volgens mij gaf ik direct een goed advies.
Dat datzelfde advies door een ander niet werd begrepen is een ander verhaal.
Wanneer degene, die zich overigens als een man heeft verontschuldigd, zich er niet mee had bemoeid, was alles al opgelost geweest.
Althans dat denk ik, maar we krijgen maar geen antwoord :rolleyes:
 
Met interesse dit allemaal gevolgd, maarreh, waar staat die K van K-lite voor? :eek:
 
Geen idee eigenlijk, maar ik zou willen dat ze een andere letter hadden gekozen, dan hadden we dit allemaal niet gehad hahahahaha:D
 
A.J. zei:
Geen idee eigenlijk, maar ik zou willen dat ze een andere letter hadden gekozen, dan hadden we dit allemaal niet gehad hahahahaha:D

idd hadden ze beter een andere letter van kunnen maken de meeste mensen denken volges mij dat het kazaa is, maar het is mij al duidelijk gemaakt dat dat dus niet zo is mjah doe je nix aan :)
 
Ik denk niet dat een hoop mensen dat denken, maar ik wil geen olie op het net gebluste vuur gooien.
Vind het alleen een beetje jammer dat de TS helemaal niets van zich laat horen.
 
Nogmaals:
GEEN FLAUW IDEE.
Is het belangrijk?
 
Is K-lite niet onstaan bij/voor K-Lite 101.7 fm Een radiozender uit Santa Barbara, zoiets is mij tenminste verteld en klinkt best wel aannemelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan