coden of website (mailform) vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefie1

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
hallo,
waar kan ik een website of codens vinden van een aanmeld,inlog en mailforumlieren.
google kan ik niks vinden:confused:.
maar kan het ook met html?

Google kan niets vinden? :shocked:

Waar zit je wel niet op te zoeken dan? Er zijn honderden sites die een dergelijke scripts aanbieden.

Of het ook in HTML kan? Nee, HTML is waar het voor staat: HyperText Markup Language oftewel alleen voor de weergave.

Mocht je het zelf willen schrijven dan is hier een goede tutorial, voor het mail formulier. Als je in het menu verder kijkt naar session vind je een goede tutorial voor een inlogscherm.

Mocht je het zelf willen schrijven dan is hier een goede tutorial, voor het mail formulier. Als je in het menu verder kijkt naar session vind je een goede tutorial voor een inlogscherm.

ik snap het niet sorry:o.
maar wat kan je moet die site en hoe moet je dan zo meil forumlier in vroeren.
gr jefie1

Als je het niet snapt kun je het beste naar het begin van die tutorial gaan (hier dus :)) en de tutorial afwerken.

Dan kun je alles precies op de manier doen zoals jij het wilt hebben.

Waar moeten gebruikers eigenlijk voor kunnen inloggen, wat geeft ze dat voor extra mogelijkheden?

ik kan geen php gebruiken:confused::evil:.
weet jullie nog een site waar ik een site kan maken waar ik wel php kan gebruiken.
ik heb al op google gekeeken nks gevonden:confused:
gr jefie1

Lees mijn bericht nog eens en zie dan waarom het niet kan...

Daarnaast kost een eigen hosting ook niets meer tegenwoordig.

Voor 12,- per jaar zit je al gebakken...

En, waar heb je die webhost dan?? (spreekt mij wel aan)

Maar, als je het gratis wilt houden kan je naar www.gethost.nl (je domein is dan jouinvul.gethost.be of jouinvul.gethost.nl) ook heb je nog frihost (dan is het jouinvul.frih.net (Daar kan het ook anders zijn maar dat weet ik niet vanbuiten)) hier moet je wel regelmatig posten op een forum, in beide gevallen heb je geen reclame, php en mysql (unlimit databases en email adressen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan