Codes voor Brother MFC215C printer

• Onderwerp starter Onderwerp starter cs51
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cs51

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Hallo,

Ik krijg in de display van de brother MFC215C elke keer de melding "printen onmogelijk"
Nu heb ik begrepen dat er codes bestaan om deze melding weer uit de display te krijgen.

Weet iemand of dit waar is en zo ja waar ik deze codes kan vinden?

Alvast reuze bedankt voor de moeite en de hulp.

Dit had je gewoon onder de Veelgestelde vragen & Probleemoplossing bij de support van Brother hier kunnen vinden voor je MFC. Kostte precies 2 minuten.

hier staat wat je kunt doen/onderzoeken m.b.t. die melding op het display.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja hehe, daar heb ik uiteraard wel gekeken en ook gedaan wat er werd gevraagd maar de melding blijft terug komen. Aangezien ik via via had gehoord dat hier codes voor zijn had ik de vraag over codes hier gesteld.

De handleiding van Brother (zie vorige link) is vrij uitgebreid, dus als dat geen enkele aanduiding geeft, dan houdt het voor mij op.

Graag een volgende keer gewoon aangeven dat je de suggesties van Brother over die melding op je display al gevolgd had. Dat scheelt onnodige postings (bijv. die van mij).

Geen idee hoe dat met die codes moet gaan werken, en ik geloof er (eerlijk gezegd) ook niets van, maar je kunt afwachten of iemand er wel iets van weet en er iets mee bereikt heeft.

Succes,

Tijs.

Het lijkt me logisch dat je eerst in de handleiding kijkt wat het probleem zou kunnen zijn maar goed..... sorry als ik niet helemaal duidelijk was. In ieder geval reuze bedankt voor de hulp (ook al was je niet zo erg vriendelijk :) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan