Wie kan mij helpen?
Ik wil graag mijn vba codes wijzigen,
Mijn macro’s werken als volgt:
In Tablab A, in cellen B2: B4 kun je opties selecteren en na de selectie verschijnen de gekozen opties automatisch in blad RE, in kolommen C t/m E.
Wat ik wil wijzigen is het volgende:
De geselecteerde opties in blad A, mogen alleen in tabblad RE, in kolommen C t/m E verschijnen indien in kolom A van blad RE (vanaf A3) item nummers staan ingevuld. Maar indien in kolom A niets staat ingevuld of leeg is, dan moet in kolommen C t/m E niets verschijnen.
Voorbeeld:
Stel voor dat in Cellen A3:A9 van kolom A (blad RE) item nummers 1 t/m 7 staan ingevuld, dan moeten de gekozen opties in blad A, alleen in C3:E9 ( van kolomen C t/m E blad RE) verschijnen. Enzovoorts
Het is me niet gelukt om deze te wijzigen
Alvast bedankt
Guido
Ik wil graag mijn vba codes wijzigen,
Mijn macro’s werken als volgt:
In Tablab A, in cellen B2: B4 kun je opties selecteren en na de selectie verschijnen de gekozen opties automatisch in blad RE, in kolommen C t/m E.
Wat ik wil wijzigen is het volgende:
De geselecteerde opties in blad A, mogen alleen in tabblad RE, in kolommen C t/m E verschijnen indien in kolom A van blad RE (vanaf A3) item nummers staan ingevuld. Maar indien in kolom A niets staat ingevuld of leeg is, dan moet in kolommen C t/m E niets verschijnen.
Voorbeeld:
Stel voor dat in Cellen A3:A9 van kolom A (blad RE) item nummers 1 t/m 7 staan ingevuld, dan moeten de gekozen opties in blad A, alleen in C3:E9 ( van kolomen C t/m E blad RE) verschijnen. Enzovoorts
Het is me niet gelukt om deze te wijzigen
Alvast bedankt
Guido
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Target.Count > 1 Then Exit Sub
If Intersect(Target, Range("B2:B4")) Is Nothing Then Exit Sub
Application.EnableEvents = False
Select Case Target.Address
Case "$B$2"
With Sheets("RE").Cells(3, 3).Resize(15)
.Value = Target.Value
End With
Case "$B$3"
With Sheets("RE").Cells(3, 4).Resize(15)
.Value = Target.Value
End With
Case "$B$4"
With Sheets("RE").Cells(3, 5).Resize(15)
.Value = Target.Value
End With
Case Else
Exit Sub
End Select
Application.EnableEvents = True
End Sub
Bijlagen
Laatst bewerkt: