codmw 3 zombies

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik heb een klein simpel vraagje
is er ook een zombie modes voor de pc op codmw3
alvast bedankt

ik zat zelf ook al ff te zoeken maar hoe kun je dan komen in het menu van zombie modes

Laatst bewerkt door een moderator:
:o yeh ....:o Die zie ik nu voor het eerst, ..... op YouTube zelf ook ...:D wist ik ook nie dat die kon >>>> :o
----------------
P.S. ik spel nog steeds game Skyrim ...:D

Laatst bewerkt:
oke ik heb er wel vaker van gehoord maar ik weet ook niet hoe je het moet opstarten:o
dus ga ik ff verder google

:confused: Nee het werkt niet, .. die filmpje door gebruiker is verwijdert ...:(

Het kan sowieso niet wanneer je de orginele game hebt. Misschien is er wel een mod ofzo waarmee je het wel kan doen.

cod mw3 heeft geen zombie mode in plaats daar van is er een survival mode waar je tegen soldaten vecht deze kan je vinden in het spec ops gedeelte.

oke lijkt me ook wel leuk waar kan ik spec ops vinden

door in het main menu special ops te kiezen in plaats van singleplayer of multiplayer
Je komt in het main menu door het spel in singleplayer te starten of door in multiplayer voor main menu te kiezen

door in het main menu special ops te kiezen in plaats van singleplayer of multiplayer
Je komt in het main menu door het spel in singleplayer te starten of door in multiplayer voor main menu te kiezen

bedankt allemaal om mij te helpen met deze vraag
ik ga hem nu op opgelost zetten
_______
echt super :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan