CoDMW2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Mannen,

Ik heb net CoDMW2 uitgespeld in de makkelijkste mode op mn xbox360, en nu zie ik dat ik pas 50% heb voltooid van de singleplayer modus? Hoe kom ik aan mijn 100% dan?

Komt dat misschien doordat ik die objects niet allemaal gevonden heb? Waar je de 15 van kunt vinden ofzoiets? Ik had dr daar maar 1tje van gevonden, meteen in het eerste level al.

Bedankt:D

Lijkt mij inderdaad dat je eerst alle doelstellingen moet behalen voordat hij 100% uitgespeeld aangeeft. Heb dit zelf al wel vaker meegemaakt.

MW2 gaat verder tellen als je veteran gaat spelen ;)

Aangezien een hoop achievements op veteran voltooid moeten worden.

Ook de intel van de enemy telt mee als het goed is.

gr Dragoon

Om 100% te behalen in SP moet je:

- De gehele SP uitspelen op Veteran
- Alle enemy intel ( 45 in MW2 als ik het goed heb ) hebben gevonden.

Succes!

cray..

vind ik die gewoon ergens in het level? :O

en zijn het dan laptops ofzo wat ik zou moeten verzamelen?:O:)

cray..

vind ik die gewoon ergens in het level? :O

en zijn het dan laptops ofzo wat ik zou moeten verzamelen?:O:)

Ja ze zijn weer op die plekken waar je normaal snel langs rent,

zoals kamers, steegjes etc. Het zijn idd gewoon weer laptops zoals in COD4.

Je kan youtube mischien al proberen als je problemen hebt met zoeken.

Succes!

Kerel, bedankt! :)

dacht al dat het zoiets moet zijn, heb pas sinds kort een xbox en dus ook nog nooit CoD gespeeld met controller, vandaar het makkelijkste niveau gekozen. heb op de computer gespeeld voorheen, maar een computer is snel te oud voor een spel.. :confused:

Kerel, bedankt! :)

dacht al dat het zoiets moet zijn, heb pas sinds kort een xbox en dus ook nog nooit CoD gespeeld met controller, vandaar het makkelijkste niveau gekozen. heb op de computer gespeeld voorheen, maar een computer is snel te oud voor een spel.. :confused:

Haha oke, Ik heb mijn xbox al een tijdje.

Raad je aan om als je het wat beter kan qua besturing Veteran te proberen, het is moeilijk ja, maar het maakt het alleen maar leuker.

Sterkte

Haha, dankje!

Ga eerst maar eens die objects zoeken, en wanneer ik dat klaar heb ga ik verder met special ops. En dan een tandje zwaarder in single player mode! :thumb:

Mocht ik dan gereed zijn voor het op te nemen tegen de rest van de wereld..:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan