codwaw doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yokovaski

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2009
Berichten
22
hallo,

ik heb een probleem met codwaw, het spel is prima geïnstalleerd maar zodra ik wil beginnen met een nieuw spel opent het een scherm met recruit en veteran en dat soort dingen, tot zover gaat het nog steeds goed, maar wanneer ik voor één uit die 4 kies sluit ie dat schermpje en zit je gewoon weer in het menu. het lijkt mij dat het dan gewoon een spel hoort te laden maar dat doet ie dus niet..:confused:

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

het draait op deze computer

amd phenom II x3 2.8 Ghz
4Gb ram
Asus gts250
asus m4a78 pro
windows Xp servicepack 3
 
Laatst bewerkt:
Illegale versie?

Even wachten tijdens het into filmpje tot na de grote ontploffingen en probeer daarna nog eens het spel te starten.
 
welke grote ontploffingen bedoel je dan? het enige wat op ontploffing lijkt is een kanon die schiet.. bedoel je dan met intro filmpje, het filmpje van activision?
 
Je hebt gelijk, ik zei het erg krom. Ik bedoel inderdaad nadat de tank/kanon heeft geschoten tijdens het intro filmpje.

Het filmpje dat ik bedoel is het filmpje dat je krijgt als je het spel start. Meeste mensen klikken dat meteen weg, zou ik ook doen, maar bij veel illegale versies van dit spel werkt de boel dan niet. Ik had precies hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt:
Maar het betreft wel een illegale versie van het spel?

Ook al geprobeerd het gehele filmpje af te laten spelen voor je starte?

Probeer dit ook eens:

Ga naar: \Documenten and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Activision\CoDWaW\players\profiles

Haal daar alle mappen weg en herstart het spel. Er word nu gevraagd of je een nieuw profiel wil aanmaken, cancel dit en nu zou je als het goed is kunenn spelen.

Lukt ook dit niet, laat het even weten.
 
Laatst bewerkt:
ik kom er net achter dat daar helemaal niks staat qua activision gebeuren.. vreemd..
het betreft inderdaad de illegale versie en ik heb al meerdere keren geprobeerd het filmpje helemaal af te spelen;) ik heb handmatig wat mappen aangemaakt maar er was geen verandering:confused:
 
Misschien stom van mijn kant, maar hoe kan je mappen aanmaken als je de lokatie niet kan vinden? Daarbij moeten de mappen juist verwijderd worden.

Heb je verborgen bestanden wel aan staan?

Tot hoe ver kom je wel?
 
ik heb verborgen bestanden aanstaan maar zie niks dat op codwaw lijkt bij mijn documenten. tsja tot hoe ver kom ik.. net zover als ik in het begin ook al was
 
En als je eens een zoekopdracht doet naar de map "activision"?

Want ik bedoel eigenlijk tot welke stap hiervan komt: \Documenten and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Activision\CoDWaW\players\profiles

Want die map word toch echt aangemaakt tijdens de installatie. En ik weet niet of jou pc meedere gebruikers heeft en of je de pc een naam hebt gegeven, maar voor gebruikers naam kan je jou naam lezen of eigenaar (zo heet het bij mij)
 
je hebt helemaal gelijk ik snapte het even niet:eek:
ik heb het mapje gevonden en alle profielen die erin stonden verwijderd.
maar toen ik het spel opstarte was er niks veranderd..:confused: het spel heeft ook geen nieuwe profielen aangemaakt en ik werd er ook niet naar gevraagd, kan het aan punkbuster liggen? ik dacht dat alleen voor mp was en dat wil sowiezo niet met een illegale versie dus heb ik het niet geïnstalleerd.
 
Nee, ik heb zelf pb ook niet geinstalleerd.

En op deze manier dan:

1. delete all the folders you see there if any! (zelfde als eerst)
2. create textfile: active.txt (must NOT be readonly)!
3. create new FOLDER and name it after your PROFILE NAME! (folder remains empty)
4. open active.txt and type in your profile (folder) name!


Ik loop nu letterlijk alle oplossingen door...
 
JAAAH!! het is gelukt!! heel erg bedankt! ben nu met de eerste missie bezig:D (logisch natuurlijk;))
 
Super, we hebben bijna alle mogelijke oplossingen gehad nu. Dus ook ik ben blij dat het nu werkt! Speel ze!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan