Cofiguratie scherm ICIDU NI-707517

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieu180005

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Hallo,

Ik heb laats een ICIDU NI-707517 aangeschaft.
Na wat gerommel heb ik deze aan de praat gekregen.
Nu wil ik de naam en het wachtwoord voor de router wijzigen, dat moet via het cofiguratie scherm lees ik in de handleiding. Echter werkt het ip adres 192.168.1.1 niet.
Hoe moet ik daar nu opkomen?

M.V.G Mathieu

Heb je hem daarvoor wel eerst met een netwerkkabel op je PC aangesloten?

Kijk dan eens wat het IP adres is van je Gateway en gebruik dat in plaats van 192.168.1.1
Dat kun je zien door in een command window de opdracht IPCONFIG in te geven.

Ok, dan zou ik zo ook niet weten waarom je er niet bij kunt.
Wat gebeurd er wel als je dat adres in Internet Explorer intikt?

Heb je het ook geprobeerd met de Windows firewall uit?
Heb je al in je hosts bestand gekeken of dat adres niet gerouteerd wordt naar een niet bestaand adres?

hier een filmpje van wat ik doe [video]http://sdrv.ms/YaIOcS[/video]

Laatst bewerkt:
Aan het filmpje kan ik in ieder geval niet zien dat je iets fout zou doen.
Je kunt er volgens mij ook niks fout aan doen.
Het hosts bestand staat in C:\Windows\System32\Drivers\etc en kun je met Notepad openen.

wat is het ip-adres van je pc als je verbonden met de ICIDU? ipconfig typen in het cmd venster en post eens wat er staat bij Ethernet adapter en draadloze lan adapter

je begrijpt mijn vraag niet. Vooraleer je je pc op die ICIDU verbindt, schakel je de draadloze netwerk adapter van je pc uit en configureer je de vaste ethernet adapter bv met het IP-adres 192.168.1.200 en subnet masker 255.255.255.0. Eenmaal dit gedaan, koppel dan de pc met een ethernet kabel op de ICIDU. En als je dan nog niet op de inlog pagina geraakt, weet ik het ook niet meer.

ik kan de draadloze adapter uitschakelen. Maar hoe moet ik m'n vaste adapter configureren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan