Ik heb een paar dagen geleden geprobeerd om World in Conflict te installeren op mijn laptop. Alles verloopt goed tijdens het installeren, maar als ik op het icoon klik om het spel te starten is duidelijk het starten van het spel te zien (aan vakjes op het beeldscherm als overgang en in de tasklist). Na zo'n 3 seconden zwart scherm valt het spel weg, helemaal, ik kom terug op het bureaublad en het spel is uit de tasklist verdwenen. Ik krijg echter geen foutmelding of wat dan ook.
Ik heb mijn videodrivers geprobeerd te updaten via ATI, dit werkte niet, uiteindelijk werkte een programma van Omega. Maar het spel werkt nog steeds niet.
Het enige dat wijst op een probleem is dat ik bij dxDiag een melding krijg dat er geen toegang verkregen kan worden tot DirectShow bij het starten/uitvoeren van een vorig programma. In dit geval was dat een poging WiC op te starten.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wat het überhaupt is?
bvd. A
Ik heb mijn videodrivers geprobeerd te updaten via ATI, dit werkte niet, uiteindelijk werkte een programma van Omega. Maar het spel werkt nog steeds niet.
Het enige dat wijst op een probleem is dat ik bij dxDiag een melding krijg dat er geen toegang verkregen kan worden tot DirectShow bij het starten/uitvoeren van een vorig programma. In dit geval was dat een poging WiC op te starten.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of wat het überhaupt is?
bvd. A